היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

GROO חוגג את ליגת האלופות!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

GROO (לשעבר גרופון), אתר הדילים של ישראל, החליט להקדים את חגיגות גמר ליגת האלופות ומציע לקהל הצרכנים ליהנות החל מ- ה-29 במאי ובמשך 72 שעות בלבד (עד ה- 31/5) מעשרות דילים אטרקטיביים על טלוויזיות.

בין הדילים ניתן למצוא טלוויזיות של 43', 55' ו-75' ממותגים שונים. כמו כן, לכבוד המבצע GROO מתחייבים לספק את הטלוויזיות עד תאריך גמר ליגת האלופות- 10 ביוני.

הדילים המובילים הם:

טלוויזיה חכמה 75 אינץ' LG 4K במחיר 2,999 ₪

טלוויזיה חכמה 55 אינץ' סמסונג SAMSUNG LED במחיר 1,699 ₪

טלוויזיה FHD חכמה 43 אינץ' SONAB במחיר 599 ₪

"מצב הרוח הצרכני כיום נוטה בעיקר לצרכנות נבונה, חסכנית ומשתלמת". אומר יוסי מזלתרים מנכ"ל GROO "פה גרו נכנס לתמונה עם קמפיין משתלם לכל מי שמחפש להתחדש בטלוויזיה חדשה, או להחליף את הקיימת לטלוויזיה יותר גדולה, לקראת גמר ליגת האלופות והחופש הגדול בו מחפשים תעסוקה לילדים".

אודות GROO

GROO (לשעבר גרופון), חברת ה-E-commerce הגדולה והמובילה בישראל, מחזיקה במכירות של מאות מיליוני שקלים בשנה ונהנה ממליוני ביקורים חודשיים לאתר האינטרנט ולאפליקציה. אפליקציית גרו הינה בין הפופולריות ביותר בישראל, ולה כמעט 3 מיליון הורדות.

GROO חברה בת של חברת מליסרון, בשליטת עופר השקעות ובניהולם של ליאורה עופר (יו"ר) ואופיר שריד (מנכ"ל). מליסרון הינה חברה המתמחה בהקמה, החזקה וניהול של קניונים ומתחמי משרדים ופארקי הייטק הממותגים תחת השם "עופר" והינה מהחברות המובילות בישראל בתחום זה. בבעלות החברה ובניהולה 28 נכסים מניבים בשטח כולל של כ-907 אלף מ"ר בתוספת 26,000 מקומות חנייה. שטחי ההשכרה מאוכלסים בשיעורי תפוסה גבוהים של כ-98.5%. בין הנכסים המרכזיים של מליסרון: עופר רמת אביב, עופר הקריון, עופר גרנד קניון באר-שבע, עופר גרנד קניון חיפה, עופר רחובות, עופר הקניון הגדול פתח-תקוה, עופר בילו סנטר outlet, פארק עופר פתח תקווה East, פארק עופר פתח תקווה West ועוד. כמו כן פועלת מליסרון בתחום המגורים באמצעות חברת אביב ייזום המתמחה בייזום ובנייה למגורים ובפרוייקטי התחדשות עירונית והמוחזקת על ידיה במשותף עם קבוצת אביב.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן