היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "הכת" מאת עודד טוויק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירה את הספר "הכת" מאת עודד טוויק, הספר מבוסס על סיפור אמיתי, סיפור של נחישות ואומץ מול כת "לב טהור", יצא לי לראות כתבות על הכת הזו, והחיים בה ממש חיים קשים מנשוא, הכת שולטת באנשים שלה ביד רמה ובאכזריות רבה , לקרוא סיפור על הצלת משפחתו של עודד טוויק ממש מרגש, וגם לשמוע את זה מאדם שפעל למען אחותו ומספר את הסיפור לקוראים , זה מאוד מטלטלומראה שוב כמה כת יכולה להיות אכזרית, ונקמנית, ובהחלט מדובר בסיפור מעורר השראה ומומלץ לקריאה, כי בחיים הללו אין לדעת מה יכול לקרות, ותמיד כדי להשמר.

לילה אחד לא אוכל לשכוח, היה זה לילה מושלג וקר במיוחד. בחוץ נשבו רוחות עזות, השלג כיסה את היער, בבית היה חם ונעים. כשראיתי את המפלצת מביטה מבעד לחלון, לא העליתי על דעתי אילו השלכות יהיו למבט שלה. לא יכולתי לשער שבמוחה הקודח עלה הרעיון כיצד לפגוע בי, להתעלל בי. ככה סתם ללא סיבה לשם התענוג שלה. היא גררה החוצה כיסא בעוד השלג ממשיך לרדת ללא הפסקה ואחזה בידי, מוליכה אותי החוצה לקור ולשלג, לעבר הכיסא. לאחר שהושיבה אותי ואיימה עליי שלא אעז לקום, הסתלקה לתוך הבית החמים.למרות השלג הכבד היורד והקור העז החודר לעצמותיי, ישבתי בכיסא בחושך, קופאת מקור ללא תנועה. לא העזתי לקום. ראיתי את המפלצת מביטה בי מבעד לחלון, נועצת בי את עיניה במבטה הרע. רוע של אישה עטויה מכף רגל ועד ראש בשמלה שחורה, בד שחור מכסה את פניה. באותם ימים רעדתי ופחדתי ממנה עד מוות. לפנות בוקר איבדתי את הכרתי, ככל הנראה היא גררה אותי לתוך הבית.השעות ההן, כאשר אני יושבת שם לבד בחושך, בקור המקפיא על הכיסא, ממשיכות ללוות אותי עד היום. לעולם לא אסלח לה על מה שעוללה לי.

עודד טוויק – שאחותו נשבתה בידי כת 'לב טהור' בקוויבק שבקנדה, סבלה עינויים ועונשים אכזריים ושמונת ילדיה עברו התעללויות קשות ונלקחו ממנה – יוצא למאבק עד חורמה כדי להציל אותה ואת אחייניו מציפורני מנהיג הכת האפל. זהו סיפור אמיתי על מאבקו של איש אחד שלא נח לרגע, במשך שנים, עד שהצליח כנגד כל הסיכויים לחלץ את בני משפחתו ולהילחם אף למען קורבנות נוספים. המאבקים המשפטיים, שיחות הטלפון, הנסיעות לקצה השני של העולם, המתח הגובר, חוסר הוודאות, הפחד מפני נקמה והמפגשים עם סיפורים מצמררים ומעוררי חלחלה של ניצולים – כל זאת ועוד בסיפורו מעורר ההשראה של אדם אחד, שנאלץ לעמוד לבדו אל מול כת אכזרית.

קישור לרכישת הספר

ספר: "הכת"

מאת: עודד טוויק

צמרת הוצאה לאור

189 עמודים, 78 ש"ח

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן