היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש על המדף: סדרת תבלינים למנות הודיות מהירות ובפעולה פשוטה אחת

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אוהבים אוכל הודי כמוני ,וחוששים מתהליך ההכנה? מהיום תוכלו להכין את המנות האהובות במינימום מאמץ ומקסימום טעם, והתוצאה יוצאת מדהימה.

חברת סואנה (Suhana) ההודית, הידועה במגוון תבלינים ותערובות המוכנות לשימוש ומשווקות ברחבי העולם ומקלה על תהליך הכנת אוכל הודי. החברה מציעה בסיסים המשמשים להכנת "מזון מהיר" אך עם כל יתרונות הבישול הארוך – המטרה: לשמור על טעם מקורי לצד הכנה בקצב מערבי. כעת, לראשונה, סדרת מוצרים ייחודיים שלה ישווקו בישראל על ידי חברת "מהרג'ה".

אחד המאפיינים של המטבח ההודי הוא ריבוי התבלינים בכל מתכון, לרוב מתכון של מנה הודית בסיסית יכיל לא פחות מ 20 תבלינים שונים, כעת, ניתן ליהנות מהטעמים המגוונים ולעשות זאת באמצעות פעולה אחת פשוטה, גם אני התנסתי בהכנה של צ'יקן טיקה, ויצאה ארות צהריים ממש טעימה, והכי חשוב מאוד פשוטה להכנה, מצרפת לכם את המתכון להנאתכם.

צ'יקן טיקה – במחבת מחממים 3 כפות שמן, הוספתי 300 גרם חזה עוף חתוך לקוביות ,צרבתי כ-7 דקות על המחבת משני הכיוונים, בסיר הוספתי 400 מ"ל מים ואת תכולת השקית של הרוטב טיקה, בשלתי תוך כדי ערבוב על אש נמוכה כ-10 דקות, הוספתי את החזה עוף הצרוב, ובשלתי עוד כמה דקות, הכנתי אורז לבן, הוספתי את הצ'יקן טיקה ונהנתי מארוחת צהריים מושלמת וממש טעימה, ואני ממליצה מאוד.

מוצרי הסדרה מכילים תערובות מתאימות בעיקר להכנת עוף/פניר/סויה ומאפשרים הכנת מנות הודיות מגוונות. בין השאר: באטר צ'יקן, צ'יקן טנדורי, צ'יקן טיקה, פניר באטר, פניר טיקה, מאוד התפעלתי ממגוון הרטבים, כל פעם אפשר להכין אוכל הודי שונה, ואין צורך להצטייד בתבלינים הודיים כי הטעם מושלם, ממליצה להכנס לאתר של חברת מהרג'ה ולהתעדכן, ממש שווה, יש מגוון רחב של מוצרים,

כמו פאפדם – קרקר על בסיס קמח קטניות, מטגנים בשמן ונהנים, ויש את הממתק הסון פאפדי, קינוח מתוק וטעים שאפשר להתפנק לאחר הארוחה.

המוצרים הינם כשרים (בית יוסף)  והם מגיעים במשקל של 50 גר'

עלות: מחיר מומלץ לצרכן לתבלין /תערובת :  14.90-18.90 ₪

ניתן להשיג: מהרג'ה- העבודה 34 אשדוד או באתר החנות (www.maharaja.co.il) או בחנויות הודיות/ אסייתיות וחנויות מזרח ומערב

חברת מהרג'ה, המשווקת הבלעדית של מוצרי סוהנה בישראל היא חברה משפחתית חברת מהרג’ה התחילה את דרכה בשנת 1984 ע”י בני הזוג אסטיוקר תחילה במטרה לשמר את מנהגי העולים מהודו ולספק את צרכיהם ובמהלך השנים לספק את הביקוש ההולך וגדל של מטיילים ופודיס חובבי אוכל הודי . מהרג’ה מייבאת מוצרי מזון למטבח ההודי, תבלינים הודים, קטניות מיוחדות, כלי מטבח ייחודיים, חומרי גלם אותנטיים ליצירת אוכל הודי אותנטי, ריחני והכי חשוב טעים.

מצ"ב שני מתכונים נוספים להנאתכם:

מתכונים:

באטר צ'יקן

  1. יש למרוח 250 גרם עוף חתוך לקוביות (חזה או פרגית) במיונז ולהניח בצד לכ-20 דקות (המיונז הוא תחליף לחמאה ומטרתו לרכך את העוף).
  2. יש לערבב את תכולת השקית עם 100 מ"ל קרם קוקוס עד לקבלת תערובת אחידה ולהניח בצד.
  3. במחבת יש לחמם 2 כפיות שמן, להוסיף 150 גרם עגבניות מרוסקות ולבשל כ-2 דקות על אש נמוכה.
  4. יש להוסיף את התערובת שהכנו בסעיף 2 ולבשל כ1-2 דקות נוספות על אש נמוכה.
  5. להוסיף את העוף מסעיף 1 יחד עם 200 מ"ל מים פושרים ולבשל כ-6 דקות.

צ'יקן טנדורי

  1. יש לערבב את תכולת השקית עם 200 מ"ל קרם קוקוס עד לקבלת תערובת אחידה.
  2. יש לקחת כ-1.5 ק"ג עוף (שוקיים מחורצים/ כנפיים/ פרגיות וכו'), למרוח היטב מכל הכיוונים בתערובת התבלינים שהכנו בסעיף 1 ולהשרות במשך שעה.
  3. לצלות על המנגל/ מחבת פסים.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן