היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

סוף לבלאגן בכניסה לבית ובחדרים! מתחם "רוזנפלד" משיק סדרה של ארוניות וספסל לנעליים במבחר דגמים וגדלים. מוצעים כעת בהנחה של עד 26% הנחה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

סוף לבלאגן בכניסה לבית ובחדרים! מתחם "רוזנפלד" בפתח תקווה משיק סדרה של ארוניות וספסל נעליים במבחר דגמים וגדלים. יותר אי אפשר יהיה לתרץ ש"לא היה איפה לשים את הכפכפים/ הסנדלים/ נעלי הספורט, כי אין להם מקום, אז השארתי בכניסה", או "לא היה איפה לשבת אז נעלתי בסלון והשארתי את הכפכפים ליד הספה". הארוניות והספסלים מוצעים כעת בהנחה של עד 26%! רוזנפלד (משנת 1957) – בית של מקצוענים לבית.

המבחר כולל ארוניות וספסלי נעליים בעיצוב נקי ובצבע לבן מט: ארוניות בנות 2, 3 או 4 קומות,


ספסל נעליים מרופד בכריות אפורות בשילוב מדפים פתוחים ועוד. הארוניות או הספסלים מתאימים לכניסה לבית, בחדרי הילדים והנוער ובחדר ההורים.

להשיג במתחם: בן ציון גליס 32, א.ת סגולה, פתח תקווה (בווייז – רוזנפלד) ובאתר https://www.rozenfeld.co.il/

רוזנפלד – בית של מקצוענים לבית, הוא מתחם ענק שזה מכבר הפך למוסד בפתח תקווה והסביבה. המקום, שנוסד ב-1957 כחנות משפחתית צנועה לכל מה שצריך לבית ולחוץ, משתרע כיום על כ-5,000 מ"ר וכולל חנייה צמודה חינם. המתחם כולל קטגוריות מגוונות ועשירות בפריטים במגוון תחומים ובהם: ציוד לבית ולגינה;  לשיפוץ ובנייה; לחצר ולטיול; לרכב; מוצרי חשמל; מוצרים למטבח, לאמבט, תאורה ועוד. מוזמנים להתרשם מההיצע הכביר בחנות, ובאתר

קרדיט צילום: רוזנפלד

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן