היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"ליפסקי" הישראלית משיקה ליין מעוצב של פריטים לחדרי השירותים והאמבט, במראה ארוג אלגנטי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "ליפסקי" הישראלית משיקה בימים אלה ליין פריטים מעוצב לחדרי השירותים והאמבט, במראה ארוג ואלגנטי. ליין המוצרים, תוצרת כחול לבן, כולל בשלב ראשון את מברשת הקסם המקורית ופח אשפה. המוצרים עשויים מפוליפרופילן (חומר פלסטי קשיח), עמידים לאורך זמן וקלים לניקוי ולתחזוקה. חברת "ליפסקי" מתמחה בפיתוח וייצור מוצרי אינסטלציה, סניטציה ומוצרי אמבט מעוצבים.

קרדיט צילום: דיזיין אנד שוט

את המוצרים הנהדרים של חברת ליפסקי אני מכירה ומשתמשת בהם שנים רבות, מוצרים איכותיים ויפים אשר מחזיקים באותו מצב לאורך תקופה ארוכה, בזכות האיכות הבלתי מתפשרת, בהחלט גאווה כחול לבן, לקראת ראש השנה, התחדשתי בליין המוצרים החדש והאיכותי של חברת ליפסקי, מברשת קסם ופח אשפה מעוצבים לחדר השירותים, מאוד אהבתי את הפטנט הנהדר של מברשת הקסם, אשר משמשת גם למילוי נוזל ניקוי בתוכה, פשוט פטנט מעולה לשמירת נקיון בחדר השירותים , גם פח האשפה נהדר לחדר האמבטיה או לחדר השירותים, מאוד נוח לשימוש, כדאי להתחדש במוצרי האיכות הללו, ובכך להנות ממוצרים איכותיים ויפים בזכות המראה הארוג והאלגנטי.

מברשת הקסם המקורית: מברשת אסלה עגולה ומעוצבת, הכוללת פטנט מקורי של ליפסקי: ידית המברשת משמשת גם כמיכל למילוי נוזל הניקוי והחיטוי. פעולת הניקוי פרקטית ונוחה במיוחד – פשוט לוחצים ומשתחררת כמות מדודה של נוזל ניקוי. המיכל בנפח של 90 מ"ל המספיק ל-10 – 15 שימושים. ניתן להשתמש במברשת גם ללא חומר ניקוי.

פח אשפה: פח מעוצב ונוח לשימוש, המתוכנן כך שהוא מסתיר את השקית שבתוכו, למראה נקי ואסתטי. הפח נפתח ונסגר בקלות באמצעות מגע קליל במכסה. מוצע בעיצוב עגול ובנפח של 7 ליטר.

קרדיט צילום: דיזיין אנד שוט

המוצרים מוצעים בצבעים: לבן, פרגמון ושחור.

מחירים לצרכן: 40 – 50 ש"ח.

להשיג ברשתות ובחנויות ברחבי הארץ.

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן