היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – אחי אהרון ואמא בהריון מאת משה שרון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספר הילדים אחי אהרון ואמא בהריון, מאת משה שרון, מלווה באיורים המיוחדים של שלהבתיה זיס, הינו ספר מאוד חשוב בהעברת מסרים לילדים על התמודדות עם רגש של תסכול ואכזבה, כאשר מצבים מסויימים אינם תואמים את רצונו של הילד, וזה בהחלט שיעור לחיים, וגם למידה להתמודדות עם אכזבות, מאוד אהבתי את הספר, ובהחלט ממליצה עליו, אני מאוד אוהבת ספרים עם ערך מוסף, והספר הזה בהחלט מוסיף הרבה ערך, וגם התבוננות שונה.

איך מתמודדים עם אכזבה?

אדר מגלה שאמא שלה בהריון ויוצאת למסע שכנועים מול הוריה כדי שיקראו לאחיה – אהרן. הוריה לא מעוניינים, כי השם אהרן נראה בעיניהם שם 'עתיק' ולא רלוונטי ונוצר קונפליקט משעשע בין הרצונות שלהם לרצון שלה – עד לרגע האמת, טקס ברית המילה, בו מכריזים על השם שנבחר.

מה יקרה בסוף? ואם לא ייבחר השם שאדר רצתה, כיצד היא תגיב ומה תעשה?

בהומור, משחק וצבע, מלווים הסופר משה שרון והמאיירת שלהבתיה זיס, את אדר הגיבורה (תרתי משמע) אל הרגע שבו תיאלץ להתמודד עם עובדת החיים הכואבת – שלא הכול קורה בדיוק כמו שהיא ציפתה וחלמה.

בסוף הספר יוכלו ההורים לקבל הדרכה וכלים מעשיים להתמודדות עם רגש האכזבה של ילדיהם, מאת מדריכת ההורים – עדי הרפז.

"אחי אהרן ואמא בהריון" הוא ספרו התשיעי של משה שרון, וספרו השני לילדים. קדם לו "הנסיך קוקוריקו".

הרקע לכתיבת הספר: באחת מסדנאות לכתיבת ספרי ילדים בהן השתתף משה שרון, הוא נזכר שכשהיה בן תשע אמא שלו נכנסה להריון. הוא לא זוכר למה, אבל סוגיית השם לאחיו הקטן הטרידה אותו מאד. הוא רצה שיקראו לו "איתן" וניסה לשכנע את הוריו בכל הכוח. בתור ילד, הוא היה משוכנע שהוא זה שמחליט…

"ספר מתוק! … כאמא זה מעולה שיש ספר המתמודד עם אכזבות אצל ילדים… גם האיורים יפים ומזמינים"                                                                                                       רותם זיסמן כהן

 

"אהבתי! וגם הילדה אהבה! למשה שרון יש את הקסם לכתוב ספר ילדים בדיוק כפי שהם חושבים, מרגישים ומדברים"                                                                                            דינה אברמסון

על הסופר

משה שרון, סופר, מאמן אישי וזוגי ומרצה מבוקש, נשוי לנעמי ואב לארבע בנות. יליד יקנעם עילית. מתגורר כיום בראש העין. עוסק בלימודי יהדות, חסידות וקבלה מעל עשרים שנה. בעל אתר אינטרנטי ללימוד קבלה אליו נכנסים עשרות אלפי איש בחודש מכל העולם. בין תלמידיו לא מעט מפורסמים: רמי קליינשטיין, נתי רביץ, עדן הראל ועודד מנשה, צופית גרנט, רותם זיסמן-כהן וגאלה קוגן.

בהרצאותיו, כמו בספריו, הוא עושה חיבורים בין עולם הקואוצ'ינג והפסיכולוגיה – הרקע האקדמי שלו – לבין יהדות, חסידות וקבלה. בנוסף, בשמונה השנים האחרונות, מכשיר מאמנים ומטפלים אישיים וזוגיים ברוח הקבלה והיהדות, במסגרת בית ספר שהקים בשם "טוב ומיטיב".

שרון הוא בוגר בית הספר לכתיבה של אשכול נבו ואורית גידלי, בסדנאות כתיבה למבוגרים ולילדים.

כמו כן יש לו ולעדי הרפז פודקאסט שנקרא "איך עושה משפחה, על זוגיות וחינוך ילדים, עם 20,000 מאזינים בכל הפלטפורמות:  https://youtube.com/playlist?list=PLpZ3fwcjYZt_WzAHQxt90bRkvXM2LAgvk&si=QPcGg81Hqq5cWAMq

מאה ספרים של "אחי אהרון ואמא בהריון" נשלחו לילדי מפונים וילדי מילואימניקים.

ועוד פרטים על משה שרון בויקיפדיה: 

https://he.wikipedia.org/wiki/%D7%9E%D7%A9%D7%94_%D7%A9%D7%A8%D7%95%D7%9F_(%D7%A1%D7%95%D7%A4%D7%A8)

הספר: אחי אהרון ואמא בהריון

מאת: משה שרון

עורכים: יותם שווימר ואפרת משה

מאיירת: שלהבתיה זיס

הוצאת פראג, לא ממוספר, 74 ש"ח

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן