היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

בא לכם משהו מתוק? קחו "LITTLE LOLLIES" – סוכריות על מקל ללא סוכר, בטעמים נהדרים של דובדבן, בננה, קלמנטינה ותותי פרוטי הסוכריות טעימות למבוגרים וילדים והן לא מכילות סוכר, שומן, גלוטן, נתרן, רכיבים מהחי, צבעי מאכל מלאכותיים וחומרים משמרים!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בא לכם משהו מתוק? קחו LITTLE LOLLIES (ליטל לוליס) – סוכריות על מקל ללא סוכר בטעמים נהדרים של קלמנטינה, דובדבן, תותי פרוטי ובננה.

הסוכריות טעימות לילדים ולמבוגרים והן לא מכילות רכיבים מן החי, שומן, גלוטן, נתרן, צבעי מאכל מלאכותיים או חומרים משמרים! הסוכריות מיוצרות בחברת "caring candies" מדרום אפריקה, הדוגלת במוצרים בריאים יותר, והן מיובאות בידי "שניידר שירות ושיווק".

הסוכריות הצבעוניות, במתיקות מעודנת, מכילות תמציות של חומרי טעם, ריח וצבעי מאכל טבעיים, המופקים מצמחים (סלק, כרוב אדום, פפריקה, כורכום ועוד). הסוכריות מכילות אך ורק ממתיק אחד – איזומלט (המופק מסלק), האמור לסייע במניעת עששת ובכך לסייע בשמירה על בריאות הפה והשיניים. הסוכריות קשות, לא מכילות פרי ומיועדות למציצה בלבד.

לאחר שטעמתי את הסוכריות על מקל  LITTLE LOLLIES ללא סוכר, הן נהדרות לכל המשפחה, וחשוב מאוד להרגיל את הילדים כבר מגיל צעיר לממתקים יותר טבעיים, ליטל לוליס נהדרות לצורך העניין ועם ערך מוסף שהרכיבים טבעיים, בהחלט כדאי לשמור במזווה ולהתפנק כשמתחשק להנות ממשהו מתוק, אני בהחלט ממליצה.

הסוכריות מוצעות במארז של 8 סוכריות – 2 מכל טעם. כל סוכרייה מכילה כ-19 קלוריות.

כשרות: מהדרין פרווה, בהשגחת בד"ץ קייפטאון ובאישור הרבנות הראשית לישראל.

מחיר: 13.90 ש"ח לאריזה במשקל 80 גרם.

להשיג בחנויות טבע, בתי מרקחת וחנויות פרטיות ברחבי הארץ וגם דרך האתר

https://www.caringcandies.co.il/

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן