היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – הֲכִי אַבָּא וְאַבָּא בָּעוֹלָם מאת ג'ודי דגן….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ג'ודי דגן, מחברת הספר "הכי אבא ואבא בעולם", אשת חינוך והוראה סוגרת מעגל אישי אחרי שנים של חינוך ילדים לכבוד הדדי ול"האחר הוא אני", ומוציאה ספר המעביר לקהל הרחב מסרים של קבלת כלל סוגי המשפחות, זהו נושא מאוד חשוב, ודרך הספר המקסים הזה חושפים את הילדים למגוון סוגים של משפחות, העלאת המודעות סביב הנושא מאוד הכרחית, ודרך הספר, הילדים לומדים לקבל ולכבד את האחר, וגם להבין שהעולם שלנו מורכב מאשנים שונים עם רצונות והעדפות, ובכל זאת יש מכנה משותף שנקרא משפחה, גם אם היא משפחה שונה, עדיין זה בסדר.

הספר "הכי אבא ואבא בעולם", מתאר את שגרת היומיום של זוג תאומים מקסימים דור ונעם הגדלים בביתם של אבא עדי ואבא גיורא, מהתארגנות הבוקר ועד ההשכבה לשינה בלילה לצד ההורים ובעיקר את החיים עצמם של המשפחה .

("מִי מְסָרֵק אוֹתָךְ בַּבֹּקֶר, נֹעַם?" הִיא שׁוֹאֶלֶת פִּתְאוֹם. "אֵיזוֹ שְׁאֵלָה?" צוֹחֶקֶת נֹעַם, "אַבָּא עֲדִי." "אֲנִי רוֹאָה שֶׁהוּא מַצְלִיחַ לַעֲשׂוֹת לָךְ קוּקוּ טוֹב," אוֹמֶרֶת מַאיָה).

בספר יחווה הילד את הייחוד, לצד השגרתיות גם במשפחות חד מיניות, החיים בבית ובגן, לצד הסבים והסבתות, וכמובן עם החברים והסובבים, כולם שם במסגרת החיים עם: "אבא ואבא הכי בעולם".

ג'ודי דגן, 65, נשואה, אם לשלושה ילדים, סבתא לחמישה. צלמת חובבת ומטיילת בטבע בארץ ובעולם.

חינכה דורות של ילדים במשך 36 שנים. מה שעמד לנגד עיניה, לפני הציונים…היה להקנות להם ערכים! להיות בני אדם, לכבד אחד את השני, לקבל, להכיל את השונה מהם. לקבל שלא לכולם יש את אותם הרצונות, את אותם היכולות, אותם הכישרונות והעדפות. בסופו של יום כולנו שווים בעצם היותנו בני אדם ואין מה לבקר את האחר על בחירתו.

ספר הילדים: "הכי אבא ואבא בעולם" מיועד לכולם! אומרת ג'ודי, חשוב שהילדים יכירו וידעו שיש הרכבי משפחות שונים, לכולם הורה או הורים דואגים ואוהבים. בכולם יש משהו מיוחד ושונה מהשני, אך כולם שווים בהיותם משפחה.

והמסקנה, שבכל משפחה יש קסם המיוחד לה והוא קסם האהבה, בין בני המשפחה.

ניתן להשיג את "הכי אבא ואבא בעולם" בחנויות הספרים המובחרות או באתר האינטרנט של ההוצאה לאור – "אופיר ביכורים" בכתובת www.ofir.org.il.

מחיר מומלץ לצרכן 50 ש"ח.

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן