היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

הגדה לפסח מותאמת לקטנטנים עם מגוון שעשועונים ודפי עבודה שיפעילו את הילדים בארוחת החג – חינם

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

איך עוברים ארוחת חג עם ילדים קטנים בשלום? דואגים שלא ישתעממו. קבוצת עיתוני 'אצבעוני' הופכים את הארוחה לחוויה מלמדת ומעשירה עם מהדורה של הגדה פעילה להדפסה בבית בחינם לילדות ולילדים שסביב שולחן החג. מקבץ שירי פסח בליווי שעשועונים ודפי עבודה שיפעילו את הילדים יחזיקו אותם ערים ויאפשרו לנו ההורים זמן דיבורים. השעשועונים מותאמים לקבוצות גיל שונות עם הרבה עמודים לצביעה.

קישור להורדה: https://bit.ly/30RlJ30

ולכבוד הפסח קבוצת עיתוני אצבעוני מציעה לכם להפתיע את הילד/ה עם החוויה של קבלת עיתונים בדואר, עם מנוי המותאם לגיל שלהם: צב־צב לגילאי 3-6 – טרום קריאה, דובון לגילאי 5-7 – לומדים לקרוא, אצבעוני לגילאי 7-12 קוראים עצמאית, משבצת לגילאי 8-12 – אתגרי חשיבה.

מבצע מיוחד לפסח 2021: 

מנוי ל-20 גליונות ב-21 ₪ לגליון (במקום 30 ₪)

קיימים מסלולי מנוי רבים לבחירתכם.

ניתן להזמנה ישירות דרך אתר אצבעוני ולתשלום באמצעות אשראי \ ביט \ בהזמנה טלפונית

העיתון אצבעוני נוסד בשנת 1952 ע"י העיתונאי והסופר מיכאל שיר והפסלת שושנה שיר ועותקו הראשון הודפס ללא מספר סידורו, שכן גם העורך לא תאר כי יצאו גיליונות חדשים לאור.

לפרטים נוספים והזמנות התקשרו: 03-687-4267 שלוחה

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן