היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

לקראת שנת 2022: אסם משיקה מגוון חטיפים ושילובים חדשים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

לכבוד שנת 2022, אסם מביאה הזדמנויות חדשניות ומשיקה מגוון חטיפים ומיקסים חדשים אשר יוצעו לצרכן במהדורה מוגבלת החל מינואר 2022. בנוסף לבמבה INSIDE OUT, משיקה אסם שני מיקסים חדשים: ביסלי קראנצ' מיקס וביסלי בלאגן מיקס וכן, אפרופו בטעם לחם שום.

אחת המגמות הבולטות בקטגוריית החטיפים הם שילוב בין מרקמים, טעמים וחוויות אכילה שונות ומפתיעות. מותגי אסם ממשיכים לרגש ולחדש, וגם הפעם מוצרי החדשנות של המותגים השונים מצליחים לתת מענה לחוויית האכילה הן באופן אמוציונלי והן באופן סנסורי.

בהחלט מגוון נהדר של חטיפים לתחילת שנת 2022, אין כמו חטיפים מפנקים וטעימים, אני מאוד אוהבת את מגוון המוצרים הנהדרים של אסם, והחטיפים והמיקסים החדשים פשוט נהדרים, בהחלט חגיגה לכל המשפחה, אהבנו מאוד את המגוון החדש ואסם ממשיכה להוכיח שהיא מחדשת כל הזמן ודואגת להביא מוצרים מנצחים עם טעם נהדר ומרקם טוב, וביחד זה יוצא מוצלח, ממליצה מאוד.

בין שלל החטיפים החדשים ניתן למצוא במהדורה מוגבלת את:

במבה נוגט INSIDE OUT, לראשונה הנוגט בחוץ וחמאת הבוטנים בפנים. השקה חדשנית, ייחודית ופורצת דרך אשר התקבלה בהתלהבות גבוהה בקרב בני נוער וזכתה בציונים גבוהים במיוחד במבחני טעימה, בשורה חדשה בסגמנט הבמבה במילוי.

בנוסף, בעולמות ביסלי, משיקה אסם שני מיקסים חדשים:

מהדורה מוגבלת של ביסלי קראנצ' מיקס  ביסלי בצל, שטוחים ואפרופו, ומהדורה מוגבלת נוספת של ביסלי בלאגן מיקס ביסלי ברביקיו, דובונים ופיצוחים. מיקסים אלו נבחרו על ידי הצרכנים בסקר שנערך ברשת. מדובר בשילוב מרגש של טעמים ומרקמים ובהזדמנות צריכה חברתית נהדרת. המיקסים נמכרים במהדורה מוגבלת במשקל 150 גרם,  כאשר כל צרכן אוכל את המיקס בצורה שהוא אוהב.

חטיף נוסף המושק בינואר 2022 במהדורה מוגבלת הוא אפרופו לחם שום

טעם בועט אבל אלגנטי. במבחני טעימה אפרופו בטעם לחם שום השיג תוצאות מצוינות, המוצר נתפס כטעים, אטרקטיבי מבחינה ויזואלית, בעל טעם מעניין שמתאים מאוד למותג ומשתלב היטב עם המרקם המוכר והאהוב של האפרופו (תירס) וחווית אכילה מהנה.

החטיפים יימכרו בגדלים הבאים:
במבה נוגט אינסייד אאוט נמכר ב-2 גדלים: 60 גרם ו-130 גרם
ביסלי קראנצ' מיקס וביסלי בלאגן מיקס נמכרים ב-150 גרם
אפרופו לחם שום נמכר ב-50 גרם.

כשרות: כל המוצרים כשר פרווה  – בד"צ העדה החרדית ירושלים ורבנות מקומית
למעט ביסלי בלאגן מיקס (מכיל דובונים) – כשרות פרווה- חתם סופר ורבנות מקומית.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן