היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

אסם מרחיבה את סדרת בייגלה כפיות עם מהדורה חדשה שמכניסה פיקנטיות לשגרה: בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אסם משיקה מהדורה מיוחדת – בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי. בסדרת בייגלה כפיות האהובה קיימים כיום שני טעמים: בייגלה כפיות בסגנון כפרי ובייגלה כפיות בסגנון איטלקי. המהדורה החדשה זמינה על המדפים החל מחודש ינואר 2022 ונועדה לרגש ולהפתיע את צרכני הבייגלה עם טעם חדש – פיקנטי, עוצמתי ומתובל.

בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי מאוד טעים, נהדר כנשנוש לצד בירה, מתאים לאירוח ובהחלט הצ'ילי הפיקנטי מאוד מוסיף ומפתיע, אני מאוד אוהבת את הטעמים הקיימים והטעם החדש בהחלט מוסיף ומגוון, ממליצה לטעום ולהתנסות…

סדרת בייגלה כפיות הושקה לראשונה במאי 2019 ויצרה חווית צריכה חדשנית בעולמות הבייגלה. ממחקר שערכה אסם-נסטלה, עולה כי 40 אחוז מצרכני הבייגלה נוהגים לטבול בייגלה בדיפים שונים כמו גבינות, טחינה וחומוס.

בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי, כמו שאר מוצרי הסדרה, הוא דק, טעים וקריספי, מתאים ונוח מאוד לאכילה עם מטבל. האריזה של בייגלה כפיות החדש בולטת ושונה מנראות שאר אריזות בייגלה אסם האדומות, והצ'ילי על גבי האריזה ממחיש את הפיקנטיות שבמוצר.

בייגלה כפיות בטעם צ'ילי פיקנטי באריזת 300 גרם: כשר פרווה – בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית יקנעם. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן