היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מוצר חדש בליין הנקניקים היבשים של "מעדני יחיעם" חברת "מעדני יחיעם" משיקה נקניק חדש בסגנון איטלקי:סלמי פפרוני

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם", משיקה נקניק חדש בסדרת הנקניקים היבשים: סלמי פפרוני. נקניק מעושן בסגנון איטלקי, ללא גלוטן, מעולה לשימוש בכריכים, מאפים בתנור, מרקים ותבשילים. הנקניק החדש מיוצר מערובת בשרים של הודו ובקר ובתיבול אופייני ופיקנטי, ישווק באריזת 300 גרם ויימכר בסטנד הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם ברשתות המזון.

הנקניק החדש של מעדני יחיעם, סלמי פפרוני, בהחלט מעדן, ממש ממש טעים ומוצלח, מאוד אהבתי את הנקניק המעושן הזה, ואת המרקם שלו, והכנתי עם הסלמי פפרוני מאפה עם רוטב עגבניות ומעליו פזרתי את הסלמי פפרוני המדהים, לקישוט הוספתי עלי בזיליקום ואורגנו לאחר האפייה בתנור ויצא מושלם, למאפה עצמו השתמשתי בפיתה עירקאית והרוטב עגבניות מאוד קל להכנה, עגבניה , אורגנו, 3 כפות רסק עגבניות, כפית שמן זית, שן קטנה של שום,מעט סוכר, פלפל מלח אפשר להוסיף צ'ילי טחון ,את הכל לטחון ולשים מעל הפיתה, ממליצה ממש להכין ולהנות.

סדרת הנקניקים היבשים של מעדני יחיעם כוללת נקניקים מובחרים המיוצרים מנתחי בשר הודו ובקר, בעלי טעם עשיר ונחשבים לנקניקים המשובחים ביותר. בין מוצרי הסדרה, סלמי מעושן, סלמי גלילי, קבנוס קלאסי, קבנוס פפרוני ועוד. בנוסף, מייצרת יחיעם נקניקי בוטיק הכוללים את הפרשוטו, קונדביף, סלמי הרץ, סלמי צרפתי, סרוולט ועוד. לאחרונה השיקה יחיעם סדרת נקניקיות פרמיום חדשות הכוללת נקניקיות צ'וריסו ונקניקיות בסגנון צרפתי ונקניקיות בקר בסגנון אמריקאי הזוכות להצלחה. כל מוצרי החברה מיוצרי במפעל בקיבוץ יחיעם, המעסיק כ- 150 עובדים באזור הירוק והמקסים של הגליל המערבי.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של "מעדני יחיעם", "אנו שמחים לרענן את קטגוריית הנקניקים היבשים ולצרף נקניק חדש, סלמי פפרוני. טעמו של המוצר משובח ביותר ואנו בטוחים שקהל לקוחותינו ייהנה ממנו מאוד".

כשרות: כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 22.90 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

עמוד מעדני יחיעם בפייסבוק: https://www.facebook.com/Maadaney.yehiam/ ובאינסטגרם: https://www.instagram.com/yehiam_il/

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן