היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

פלסטר הפלא: גאדג׳ט בריאות חדש עם טכנולוגיה מהפכנית

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

תיק עזרה ראשונה חשוב בכל בית, על כל צרה שמגיעה, ובעיקר בבתים עם ילדים, אצלנו בבית יש מגירה מיועדת לכך, וחשוב לי לשים בתוכה עזרה ראשונה יעילה ופרקטית, ומנסיון זה ממש עוזר, בימים אלו קיבלתי להתנסות את פלסטר הפלא , ואני שמחה להציג  אותו, פלסטר הפלא מייצר מהפך בעולם הבריאות הביתי ומשפר את יכולת הטיפול הראשוני, בזכות הפטנט הייחודי שלו – פלסטר ללא דבק בכלל, מה ששמעתם פלסטר יעיל בלי הדבק המטריד שנדבק, וגורם לחוסר נוחות.

פלסטר הפלא הוא בעל טכנולוגית חבישה מהפכנית המפסיקה את הדימום במהרה שמסייעת גם פציעות עמוקות במהלך טיול רגלי או טיפוס על הרים, הפלסטר נדבק לעצמו ולא לעור, עמיד במיוחד במים, אינו משאיר סימני דבק ומונע זיהומים, שריפות וכאבים בפצע, בהחלט מאוד יעיל, ונוח לשימוש, השבוע יצא לי להשתמש בו, כאשר החבר של הבת שלי נחתך במרפק, וזה מאוד הציק וכאב לו, חבישה עם פלסטר הפלא בקלות רבה, ונפתרה הבעיה,

אפשר גם להתקלח עם פלסטר הפלא, והוא לא מציק מבחינת ההדבקה, פשוט פלא, ממליצה מאוד להצטייד בפלסטר המצויין הזה.

מתאים ל: הורים לילדים, שפים וטבחים, מטיילים, בעלי חיים (הפלסטר היחידי שמתאים לבעלי הפרווה) ובכלל לכולם.

מגיע בשלושה צבעים: כחול, סגול ובז׳.

פלסטר פלא TOGO לטיולים – 16.90₪, פלסטר הפלא באריזה הגדולה, כולל מספריים מתנה – 39.90₪

להשיג ברכישה אונליין בשראל פארם

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן