היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מסעדת שושנה וראובן גריל ישראלי משכונת התקווה חוגגת יום הולדת 6

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הוזמנתי לחגיגת יום הולדת 6 של המסעדה המשובחת שושנה וראובן, המסעדה נפתחה לפני שש שנים על ידי הנכד של שושנה וראובן בוסי המיתולגיים שזכורים מהמסעדה בסגנון התימני שנפתחה בשנת 1962 בשכונת התקווה, עמית הנכד המוכשר למד את כל סודות המטבח מסבתו שושנה ופתח בעצמו מסעדת גריל ישראלי עם שורשים מהבית, וזכרונות התבשילים, לפי מה שטעמנו אין ספק שעמית ניחן ביד טובה, הרבה חריצות, ויכולת נתינה מכל הלב, ובעיקר הרבה זכרונות טובים שאיתם הוא ממשיך את המסורת.

כאשר נכנסתי למסעדת שושנה וראובן, התפעלתי מהתמונות על הקירות בייחוד של שושנה וראובן , יחד עם צילומים רבים של בני המשפחה, אין ספק ששורשים וזכרונות בהחלט מהווים חלק ניכר ממהות המסעדה ומהאוכל האותנטי והטעים, נכון שאת הפרימוסים והפתיליות של סבתא שושנה מחליף היום גריל פחמים מעצי הדרים, אבל עמית משתדל לתת כבוד לתפריט וחיבור לטעמים והקדרות של סבתו האהובה שושנה.

בחגיגת היום הולדת נהננו ממגוון סלטים טריים ביתיים שהוכנו ע"י עמית, מפיתות מיוחדות וטריות, מרק מיוחד, חומוס  וסלטי סלק,כרוב, חצילים וציפס ממש טעימים וטריים, ומהכוכבים שיפודי פרגיות וקבב בטעם של פעם, טעם שמזכיר נשכחות, והיה ממש טעים ומיוחד.

המסעדה פתוחה כל יום עד שעה 17:00, האוכל טרי ונעשה טרי כל יום, ניתן להנות שם ממגוון מאכלים, בשרים משובחים על האש,סלטים, תוספות חמות ועוד ועוד, כל הטוב הזה נמצא ברחוב ברוך הירש 14 בני ברק, מאחורי קניון איילון, ניתן להזמין גם בוולט, תן ביס ולאירועים פרטיים, התרשמתי מאוד מהטעם והאיכות וממליצה בחום להגיע.

מצרפת קישור לדף הפייסבוק

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן