היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"תבואות" משיקה קטשופ אורגני – רגיל ומופחת סוכר נהדרים כתיבול כל מה שילדים (ומבוגרים…) אוהבים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "תבואות", המתמחה במוצרי מזון אורגניים וטבעיים, משיקה קטשופ אורגני – רגיל ומופחת סוכר – נהדרים כתיבול כל מה שילדים (ומבוגרים…) אוהבים. הקטשופ עשוי מעגבניות אורגניות והוא נקי מחומרי הדברה וצבעי מאכל.

קרדיט צילום: אייל גרניט

קטשופ הוא מתבל שהמרכיב העיקרי בו הוא עגבניות – יחד עם חומץ, סוכר, מלח ולעתים גם תבלינים נוספים, וקטשופ אהוב על כל המשפחה , ילדים ומבוגרים, אצלנו בבית מתבלים עם הקטשופ מגוון מאכלים, ואני מאוד אוהבת להכין צ'יפס בטטה ותפוחי אדמה ביתיים בתנור, להוסיף לצידם קטשופ ופשוט להתענג,

בשנה האחרונה אני מקפידה לאכול מוצרים מופחתי סוכר, והקטשופ האורגני החדש המעולה  והמופחת סוכר של חברת תבואות הגיע להתנסות, ולאחר שטעמתי מאוד אהבתי אותו, נהדר לצד צ'יפס, קציצות, ירקות ועוד, מאוד מוסיף ובעיקר מרגיע אותי במבחינת כמות הסוכר הפחותה, והרכיבים הנהדרים והטריים שמצויים בו, מומלץ לקנייה וטעים.

מלחים, ככל הנראה אנגלים (אבל יש גרסה שהיו אלה צרפתים…), התוודעו לרוטב עז הטעמים במסעותיהם בעולם, התאהבו בו והביאו אותו לאירופה. הם התקשו לבטא אותו בהגייה המקורית והשם קטשופ, שכל כך מוכר כיום, נובע כנראה משיבוש השם המקורי: קיסאפ (רוטב חצילים) או גוואי-זאפ  – בסינית, קצ'פ – באינדונזית או אולי קטיאפ – במלזית. כך או כך, מדובר היה ברוטב מותסס שנוצר במהלך כבישת דגים או ברוטב שעשוי מפולי סויה מותססים ומבושלים.

במערב, אזכורים כתובים לקטשופ קיימים מהמאה ה-17. באותה תקופה הוא הכיל אנשובי, שאלוט, חזרת, יין לבן, חומץ ותבלינים, ולא פעם גם פטריות או שעועית. נכון, זו לא טעות. בלי עגבניות. רק בראשית המאה ה-19 עגבניות החליפו את הפטריות והדגים, פשוט משום שהיה קל לגדלן. עם הזמן התחילו להוסיף לרוטב סוכר, כדי לאזן את החמצמצות שלו.

לפי האקדמיה לעברית, החלו להשתמש במילה מתבל – שהוצעה בעבר כחלופה העברית למילה קטשופ – רק בשנים האחרונות, בעקבות מאבק משפטי בין שני מותגי קטשופ. משנות ה-70, משמשת המילה מטבל כחלופה למילה "דיפ".

כשר פרווה באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת הבד"ץ מחזיקי הדת.

מחיר: 22.90 ש"ח לבקבוק במשקל 780 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בתי הטבע ובחנויות מובחרות ברחבי הארץ.

פרטים: www.tvuot.co.il

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן