היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש על המדף: מטריות חרובים ואגוזי נמר בשלושה טעמים אהובים: תות, טופי ובננה המטריות – פרווה, טבעוניות, ללא צבעי מאכל וללא חומר משמר

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "רוצים את הטבע", המתמחה במוצרי מזון מהטבע, משיקה סדרת חטיפי מטריות חרובים ואגוז נמר, במותג SHELLY'S, ב-3 טעמים נהדרים: מטריות חרובים ואגוזי נמר בטעם תות, מטריות חרובים ואגוזי נמר בטעם טופי ומטריות חרובים ואגוזי נמר בטעם בננה. הסדרה החדשה מצטרפת למוצרי המותג הכוללים קמחים וחמאות המבוססים על אגוזי נמר.

קרדיט צילום: יוסי מור

בשנה האחרונה אני נהנית מהרבה מוצרים עם אגוזי נמר של המותג הנהדר SHELLY'S , ובימים אלו ניתן לרכוש חטיפי מטריות חרובים ואגוזי נמר, כמו שאתם מכירים את מטריות השוקולד שהילדים אוהבים והפעם ניתן להנות מהן עם שוקולד חרובים ואגוזי נמר בשלל טעמים נהדרים, תות, טופי, ובננה, כך שכל המשפחה יכולה להנות ממתוק עם ערכים נוספים,

טעמתי את חטיף המטריה בטעם תות ומאוד אהבתי את החטיף הנהדר הזה, וכך כשיש לי חשק למשהו מתוק, בעיקר בשעות אחר הצהריים, אני אהנה ללא רגשות אשם, ואני ממליצה גם לכם לקנות ולהנות.

המטריות הן פרווה, טבעוניות, ללא צבעי מאכל וללא חומרים משמרים, והן מתאימות לילדים (ולא רק), בכל פעם שמתחשק משהו מתוק וטעים.

כשר פרווה בהשגחת רבנות פתח תקווה ובד"ץ העדה החרדית.

מחיר: 19.90 ש"ח לאריזה במשקל 70 גרם, ובה 5 מטריות, כל אחת במשקל 14 גרם

להשיג בשופרסל GREEN, ניצת הדובדבן, טבע קסטל, עדן טבע, אניס, זמורה אורגני  וחנויות הטבע.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן