היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

DOGTAS – מותג הריהוט הבינלאומי עושה עליה מתורכיה לישראל לחברה מעל 800 נקודות מכירה ברחבי העולם כולל ב- לונדון -פריז- ניו-יורק

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

Dogtas דוטאש ( מותג רהיטים בינלאומי שנוסד בתורכיה בשנת 1972 ), עושה עליה לישראל הודות לקבוצת עולים חדשים מתורכיה, אנשי עסקים פעילים במישורים שונים, שקיבלו את הזיכיון להשקתו בישראל.


השבוע הגעתי לביקור והתרשמות לאולם התצוגה הראשון והמפואר המשתרע על 3 קומות שנפתח באזור התעשיה של ראשל"צ מדובר ב- ONE-STOP-SHOP המציע מעל 3000 רהיטים מעוצבים מכורסאות ומערכות ישיבה, דרך ריהוט לפינות אוכל, ריהוט לחדרי שינה לילדים ונוער, ריהוט לחדרי שינה למבוגרים, מזרנים איכותיים בעלי תקן רפואי CE , שידות, קונסולות ומזנונים, ארונות בגדים ואביזרי עיצוב לחלקי הבית השונים.

לאחר שהסתובבתי והתרשמתי מהעיצוב, הרהיטים, המזנונים, שולחנות, מיטות ועוד, המילה וואו, רואים שהכל מעוצב מתוך חשיבה על יופי ונוחות, הרבה סטייל עיצובי מרשים, ובהחלט מכל פינה ראיתי חשיבה עיצובית מקורית,

קרדיט צילום: יעקב ברק

מאוד אהבתי לראות את האנרגיה של הבעלים של מותג הריהוט  Dogtas, הם באים מתוך אהבה גדולה לישראל, ורצון לתרום וזה ממש מחמם את הלב, לראות את האהבה ואת המבט הטוב שלהם, זה בהחלט עושה את ההבדל, והחלל של אולם התצוגה משדר חמימות, ויופי, מאוד אהבתי, ואני בטוחה שכל אחד ימצא שם משהו, יש מבצעים ומחירים טובים וממש שווה להגיע לביקור.

אולם התצוגה החדש מציע חווית עיצוב ייחודית המשתלבת היטב בכל חלל מודרני, עם נגיעה של מקוריות, אודות לעיצוב ארגונומי בשילוב הטכנולוגיות המובילות בעולם, וסגנון אתני-מודרני, הוא מציע עיצוב מנוסה שטרם נראה בישראל. החזון המוביל את Dogtas הוא לספק מבחר פתרונות ריהוט לבית והלבשת חלל, בעיצוב אקלקטי מיוחד במינו ובהתאם לטכנולוגיות המתקדמות ביותר.

צוות גדול של מעצבי החברה עובד על עיצוב הרהיטים בהתאם למגמות עיצוב עכשוויות וזה כולל גם את אביזרי העיצוב המוצעים כחלק מחוויית ה'טוטאל-לוק', אותה מציעה חנות הקונספט.

חללי מגורים אסטטיים, פונקציונאליים ונוחים: אלה הן מילות המפתח המאפיינות את פריטי הריהוט של דוטאש לשנת 2023 . לצד עיצובים על-זמניים וקלאסיים מוצגות קולקציות רהיטים רבות המציגות מגמות עיצוב עכשוויות המושפעות מתהליכים שונים המתרחשים באקוסיסטם העולמי.


דוטאש מציגה בקולקציה העשירה שלה את מגמות העיצוב המובילות לשנת 2023 :
קווים מקומרים, מגע של טקסטורות רכות וגם קריצות שובבות של עיצובים דרמטיים שיוצרים סביבה שמחה ומעניקים מקסימום תמיכה לצורך באינדיבידואליות. כדי ליצור מציאות טובה יותר, מתרחקים ממינימליזם על ידי הצגת מבחר אפשרויות של צבעים, מרקמים וצורות חדשניות וייחודיות לרהיטים שיתאימו לאישיותו של הלקוח. יש שימוש הולך וגדל בחומרים אורגניים לעיצוב חללי המגורים. זה הזמן להירגע, להתרווח ולהקיף את עצמנו באלמנטים המייצרים חמימות ונעימות ומעניקים צבע ועניין לחיים היומיומיים לאחר תקופה ארוכה של התמודדות עם משבר בריאות עולמי.

המגמות הבולטות:
ריהוט קלאסי ועל זמני – סגנון שעומד במבחן הזמן. רהיטים בעיצוב על זמני הם רהיטים שמחזיקים מעמד לאורך שנים וממשיכים להיות רלוונטיים שנה אחר שנה, הם קלאסיים, יפים ופונקציונאליים ואחד מסימני הזיהוי שלהם הוא עיצוב איכותי ברמה הגבוהה ביותר בשילוב צורות פיסוליות ואלמנטים קלאסיים המעניקות לחלל נוכחות ענקית.
שימוש בחומרי גלם איכותיים ורמת עיצוב גבוהה הם מאפיינים המרכזיים של ריהוט על זמני. הם מאפשרים לפריטים האיכותיים להחזיק מעמד לאורך שנים ולשדר אלגנטיות ויוקרתיות.
מאפיין נוסף של הרהוט העל זמני הוא שימוש בעץ איכותי המשתלב עם בדים ועורות בצורות והדפסים קלאסיים. גם גוונים ניטרליים מאפיינים מגמה זו והם מתאימים לכל סוגי החללים והסגנונות. בתחום עיצוב -פנים והלבשת -חללים לגוונים הניטרליים אין תאריך תפוגה. הם ניתנים לשילוב עם יצירות אמנות ואבזרים צבעוניים ובכך לייצר קריצה שובבה ואקטואלית למראה הכללי.
נחמימות ונוחות בלתי מתפשרת: עיצוב חללי מגורים אסטטיים ופונקציונאליים כדי לשפר ולמקסם את איכות החיים והתקשורת בין בני הבית, בני משפחה, חברים ואורחים. בסתיו חורף 2023 בני הבית יתענגו על החוויה של לפתוח שוב את בתיהם ולחגוג את הקרבה לאהוביהם. הרהיטים תומכים ברגעים אינטימיים: הישיבה ארוכה במיוחד, מעוקלת וזורמת, עוזרת ליצור חללים נעימים לחברים ובני משפחה להירגע, לאכול ולעבוד יחד באווירה רכה ואורגנית יותר שהוכחה כמרגיעה, שלווה ומסבירת פנים. לא מתפשרים על טכנולוגיות ודרכים חדשות להפוך רהיטים לנוחים יותר, כי נוחות פירושה בריאות וכולנו התוודענו לחשיבות הבריאות אישית, הנפשית והפיזית.


התאמה אישית : יותר ויותר אנשים מרגישים צורך ליצור חללים אישיים וייחודיים לחיות בהם, כאלו שיבטאו את האינדיבידואליזם שלהם. הם בוחרים לעצב את חלל המגורים בהתאם להעדפותיהם וזה כולל שילוב של פריטים ממגמות שונות, בחירת פריטים ייחודיים ובלעדיים, שימוש בחומרים חדשניים, תוך דגש על הממוחזרים המתאימים לעיצוב בר-קיימא וכמובן שימוש בטכנולוגיות מתקדמות.
עיצוב שובב וייחודי: הצורך באינדיבידואליות מוביל למגמת עיצוב חדשה 'שובב וייחודי', שתלך ותתפתח בשנים הבאות ובה יצוצו דגמים ייחודיים ומפתיעים. דוגמא לעיצוב בסגנון הוא עיצוב ארט דקו המוגדר מחדש, זה שאפיין את לשנות ה- 20 המשוגעות של המאה שעברה. ניתן לעצב חללים שלמים בטרנד זה הזוכה לעדכון מודרני תוך שילוב טכנולוגיות ישיבה מתקדמות או אפילו שילובה של ספת ארט דקו מודרנית עם צורה מעוקלת בסביבה מעוצבת בקווים מודרניים .


רהיטים בעלי קימורים: הרהיטים המקומרים והעגלגלים חודרים טיפין טיפין לחללי המגורים שלנו, שהופכים להיות יותר גמישים, פתוחים, יצירתיים וייחודיים, צורות חדשות מופיעות ומחליפות את הקווים הנקיים והישרים ישרים שהיו באופנה כל כך הרבה זמן.


לגעת בחומר: מגפת הקורונה ממשיכה להשפיע על מגמות עיצוב ביתיות. אנו לומדים לגלות את ערכם האמיתי של הפריטים המקיפים אותנו. אחת הדרכים לגלות זאת היא בעזרת חוש המישוש, המגע. אנו חותרים למגע שמוסיף ערך של נעימות ומקוריות לחלל הפנים .
צבעים:
גוונים כהים – כדי ליצור סביבה פרטית ומחבקת יותר יש לעשות שימוש בגוונים כהים יותר של אדום עמוק ואפרסק בעיצוב מערכות הישיבה.

פלטה ניטרלית – פלטה ניטרלית של גוונים שולטת בחדר המודרני: משחור ולבן קלאסי ועד לגוונים שונים של אפור, חום ובז'. הוספה של כחולים שלווים או בסיסיים, סגולים עמוקים ואדומים מייצרת מראה מודרני אופנתי .
צבעים התורמים לנינוחות, יציבות וביטוי עצמי: סגול הוא הגוון העיקרי בעיצוב פנים לשנת 2023 . הגוונים העמוקים יותר חושפים תתי גוונים דמיוניים ורומנטיים יחסית שמוסיפים אלגנטיות מתוחכמת ומלאת חיים לסגנון הקז'ואל.
ניואנסים עזים של גוונים ובהם ירוק, ירוק כחלחל, כחול עמוק, כתום ובורדו לצד ורוד, קרם, לבן ושחור.

בנוסף מציע החברה למכירה את רהיטיה באמצעות אתר הסחר הפעיל שלה.
בשנת 2006 רכשה דוטאש את חברת Kelebek Mobilya , יצרנית ריהוט וותיקה ומובילה מתורכיה שנוסדה בשנת 1935 ובכך ביססה את מעמדה בתחום הריהוט והעיצוב העולמי . בעקבות מיזוג זה מחזיקה הקבוצה בפורטפוליו מגוון ואיכותי של מותגי ריהוט ובהם:
DOGTAS המוצג באולם התצוגה של החברה בראשל"צ, מותג הריהוט KELEBEK , MUTFAK BANYO – מותג ריהוט מטבחים וחדרי רחצה, LOVA YATAK – מותג מיטות ומזרנים, ו- RUUMSTORE – מותג ריהוט הנמכר רק באונליין.
כאמור, זכייני דוטאש בישראל קיבלו את הזיכיון להחדרת המותג ולפתיחת נקודות מכירה ברחבי הארץ.
בימים אלו בוחנת החברה בישראל פתיחת 5 חנויות נוספות על ידי זכיינים.
לדברי רונה פאלה, אחת השותפות בדוטאש ישראל: "על אף שכבר קיים ייבוא לישראל של ריהוט לבית מתורכיה, דוטאש מביאה עמה בשורה אמיתית לישראל בתחום העיצוב והריהוט. היתרון הבלתי מעורער שלה כאחת מיצרניות הרהיטים הגדולות בתורכיה והמובילות בעולם, הידע הרב שיש לחברה בכל הקשור לטכנולוגיות ייצור מתקדמות, השימוש בחומרי גלם מקומיים מתורכיה והחיבור למעצבים אופנתיים שמציעים קונספט עיצובי אירופאי מובהק – כל אלה מייצרים את הערך המוסף שממקם את דוטאש גבוה מעל כל המתחרים".
חברת דוטאש העולמית מציגה חוסן כלכלי התואם את פעילותה ברחבי העולם:
בשנת 2020 סיימה החברה את השנה העם מחזור מכירות של 120 מיליון דולר.
בשנת 2021 הגדילה החברה את המחזור ואת הרווח הגולמי שלה ב 75%
תחזית הצמיחה של החברה לשנת 2022 מציגה גידול של 80% במכירות ובנוסף צפויות
להיפתח 20 נקודות מכירה נוספות מחוץ לתורכיה.
לחברה מעל 800 נקודות מכירה ברחבי העולם כולל נוכחות בלונדון, פריז וניו -יורק.
לדוטאש כמו כן חטיבת פרויקטים חדשנית ומנוסה למגזרים שונים כמו בתי מלון, משרדים ומתחמי דיור מוגן.
עוד אומרת רונה פאלה: אנו קבוצת שותפים, אנשי עסקים ותיקים ומנוסים שעדיין מנהלים חברות בתחומי טקסטיל שונים, ,ready-to-wear בתורכיה בתחומים שונים ובהם ייצור וייצוא פריטי אופנה מזון, בניה ונדל"ן ופיננסים. היה לנו חשוב להעניק בחזרה למשינה שתמכה בנו רבות בתקופת העלייה והקליטה ולהוכיח שאפשר להשקיע ולהצליח בישראל גם כעולים חדשים, על אף שהדינמיקה ותנאיה הכלכליים של המדינה זרים להם."

קרדיט צילומים: Dogtas
אולם התצוגה של דוטאש ישראל ממוקם ברחוב ההגנה 26 , א.ת ראשל"צ.
ניתן לרכוש את רהיטי המותג גם באתר הסחר של החברה בכתובת:
https://www.dogtas.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן