היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חדש מ"תבואות": גרנולה טבעית, פריכה וטעימה, עשירה באגוזים וגרעינים וללא תוספת סוכר לבן או חומרים מלאכותיים ומשמרים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת "תבואות" משיקה גרנולה טבעית, פריכה, טבעונית, עשירה באגוזים וגרעינים וללא תוספת של סוכר לבן, חומרים משמרים או חומרי טעם וריח. הגרנולה עשויה מרכיבים טבעיים בלבד: שיבולת שועל, סילאן, אגוזי קשיו, גרעיני חמניה, גרעיני דלעת, צימוקים, סירופ סיבים תזונתיים ושמן קוקוס אורגני. "תבואות" (משנת 2008), מתמחה במזון אורגני וטבעי.

אחד מהדברים שמאוד אהבתי כאשר קיבלתי להתנסות את הגרנולה הטבעית של חברת תבואות, שהיא ללא תוספת של סוכר לבן, מבחינתי זה פשוט נהדר, כי אני יכולה לאכול ממנה ולהנות מסיבים תזונתיים בשילוב רכיבים טבעיים בלבד, ולאחר שטעמתי את הגרנולה בארוחת בוקר קלילה שהכנתי לעצמי, ממש אהבתי את השילוב על יוגורט לבן ותוספת של הגרנולה הטבעית, קצת אוכמניות ומעט סילאן , ממש נהדר, וטעים, ואני ממליצה מאוד, על מוצר נוסף נהדר של חברת תבואות.

הגרנולה טעימה ביותר, עם מרקם קראנצ'י שכיף לאכול בשילוב יוגורט, חלב,   משקה שקדים, סויה או אורז וגם לכרסם ככה, כמו שהיא, כחטיף מזין. כמו כן, אפשר גם להכין איתה חטיפי אנרגיה, עוגות ועוגיות, להוסיפה לסלט פירות ועוד.

כשר בהשגחת בד"ץ בית יוסף והרבנות כפר תבור.

מחיר: 14.90 ש"ח לאריזה במשקל 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק, בבתי טבע ובחנויות פרטיות.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן