היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מותג הטיפוח המוביל ARGANIA משיק סרום מהפכני לקראת הקיץ הישראלי

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי להתנסות את הסרום ספריי לשיער, של  חברת ARGANIA  ,לאחר פיתוח חדשני וקפדני החברה משיקה את הסרום ספריי לשיער, זהו מוצר חדשני בישראל, הן מבחינת היכולות המהירות שלו  על השפעת נראות השערה, הן מבחינת הניחוח המוכר והממכר והן מבחינת נוחות השימוש, כחברה מובילה שחרטה על דגלה וחשוב לה להעניק מענה מותאם , מתחדש ומקצועי עמלה החברה בחודשים האחרונים על מוצר חדש ללקוחות.

המוצר חדשני וראשוני ומביא את הבשורה הבאה בתחום הטיפוח ,ובהחלט מעניק ללקוחות חווית משתמש חדשנית,שונה ומקצועית, בתקופה שבה אנו נמצאים בפתחו של הקיץ הלוהט, ובילוי בים, בבריכה ובחופשות, חשוב לי מאוד לשמור על טיפוח השיער, כמו שאני שומרת על טיפוח הפנים, והסרום לשיער של חברת ARGANIA, מוצר חובה בכל בית, בזכות הרעננות והנראות של השיער לאחר השימוש, ממש הבדל, השיער נראה בוהק ואין את המראה של היובש, והשימוש מאוד קל, בהחלט הברקה נהדרת של מוצר שימושי ויעיל ביותר.

מוצרי חברת ARGANIA  מובילים בישראל ובעולם את תחום הטיפוח והינם שילוב בין מסורות עתיקות לחדשנות טכנולוגית המובאות במגוון סדרות עשירות בשמנים ותמציות טבעיות.

ספריי סרום ייחודי וקליל הנספג בשיער במהרה ומעניק מראה שיער מלא, בריא ומבריק תוך שמירה והגנה על השיער מהאקלים הישראלי .
ספריי הסרום של ARGANIA מסייע בשיקום קצוות השיער, מקנה הגנה נחוצה לשיער מפני נזקי מזג האוויר והחום ואינו מותיר תחושת שמנוניות.

הוראות שימוש : יש לנער לפני השימוש ולהתיז ממרחק של כ 30 סנטימטרים על שורש השערה (מומלצת חלוקה לשבילים) ולסרק פנימה.
מומלץ שימוש בשמפו ומרכך מאותה הסדרה לקבלת תוצאות אופטימליות .

מוצע במחיר מומלץ לצרכן של 45 שח.

להשיג באתר החברה: www.argania-oil.co.il וברשתות הפארם המובילות בישראל

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן