היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

שלל חוויות בטבע שישדרגו לכם את החופש הגדול טיולי קיאקים וטיולי טראק קלאב עם אבוקיאק בסוואנה של הכנרת בין פינות קסומות, נחלים ומטעים. הפעילויות הכי מגניבות שהילדים (מגיל 3) ישמחו לצאת אליהם. מוכנים לאסוף חוויות קייציות בחיק הטבע? צאו לבלות!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אבוקיאק מפרגנים לכם קיץ עם שלל הנחות ומבצעים וזו כבר סיבה מעולה לצאת עם הילדים לחוות את משעולי הכנרת והירדן מזווית אחרת, בטיול שטח בנהיגה עצמית על טראק קלאב בטיול מודרך ורטוב בפינות החמד הנסתרות והיפות בפיתולי הסוואנה בצפון הכנרת.

הטיול מתחיל במתחם  אבוקיאק בלב פארק הירדן ונמשך כשעה ורבע . המסלול עובר דרך שדות החיטה ומטעי המנגו של יישוב אלמגור , חוצה את נחל הזאכי ,ממשיך לשמורת הבטחה הנמצאת בשיפולי הכנרת בתוואי הסוואנה הישראלית ומשם חזרה לפארק הירדן. לנקודת ההתחלה.

הטיול בנהיגה עצמית ,עד 4 אנשים בטראק קלאב. המסלול מתאים מגיל 3 ומעלה ומלווה במדריך מוסמך.

לפני או אחרי נהיגת השטח מומלץ ורצוי לשלב שייט משפחתי בקיאקים או סירות נהר. מסלול השייט נפתח בנקודת השילוח באבוקיאק בלב פארק הירדן עד מבואות הכנרת. המסלול זורם ושופע צמחיית נחלים עבותה. אורכו של הנתיב כ- 4 ק"מ. זמן משוער של המסלול: שעה ורבע כולל תדריך וליווי של אנשי צוות אבוקיאק. ילדים מגיל 3.5

האווירה הקסומה והכנרת בקצה הופכים את החוויה לייחודית במינה כששכשוך המים וציוץ הציפורים מלווה אותו לאורך המסלול. במהלך השייט ניתן לפגוש בצבי מים, דגים למיניהם ומגוון רחב של בעלי כנף סביב.

במתחם שנמצא בלב פארק הירדן פינות מנוחה מוצלות, מזנון , מקלחות שירותים.אפשר לבחור להמשיך את היום בפיקניק באחת הפינות הקסומות של הפארק.

להתעדכן על מבצעים מוזמנים לגלוש באתר אבוקיאק >> www.abukayak.co.il

 

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן