היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מתכון של ירקות מוקפצים עם אטריות קונג'אק אורגני בסגנון פסטה פנה…..

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מאז ה-7.10 עבר חודש שאני מוצאת את עצמי עם הרבה מחשבות ועצב על האירוע האכזרי שהתחולל בישובי עוטף ישראל, ואני משתדלת לאכולאכילה מאוזנת, ופחות אכילה רגשית בגלל האירועים, וכחלק מזה אני מחפשת מתכונים של אוכל בריא ומהיר הכנה, עם הפחתה משמעותית של פחמימות וקלוריות, ולשמחתי מצאתי בחנות הטבע את האיטריות קונג'אק האורגניות של תבואות, והחלטתי להכין מוקפץ ירקות דל פחמימות, יצא טעים מאוד, ואני מצרפת את המתכון להנאתכם.

קוצצים 2 בצלים ירוקים, ושלושה שיני שום ומטגנים בשתי כפות שמן זית, מוסיפים 3 קישואים חתוכים, פטריות חתוכות, מקפיצים על המחבת כמה דקות, מתבלים במלח, פלפל גרוס, טימין, ומוסיפים את איטריות הקונג'אק, אני בחרתי בסגנון פסטה פנה, מערבבים ומבשלים 5 דקות, מוסיפים מעל בצל ירוק קצוץ, ונהנים מארוחה משביעה וטעימה.

האיטריות קלות להכנה,מוכנות וצריך רק לסנן, לשטוף במים ולחמם במחבת או במיקרו לדקה או שתיים, לתבל, להוסיף רוטב או להוסיף למרק וזהו, מוכן. בגלל היכולת שלהן לספוח מים הן גם מאוד משביעות אבל שימו לב – מומלץ לשתות איתם גם מספיק מים או נוזלים.

איטריות קונג'אק אורגניות של חברת תבואות, הן עשירות בסיבים תזונתיים, 0 גרם פחמימה, ללא גלוטן, ללא תוספת סוכר, ורק 9 קלוריות ל-100 גרם.

האטריות פרווה, מתאימות לשומרי כשרות, לצמחונים, לטבעונים, לתזונה קטגונית ולשוחרי בריאות.

לחובבי הטריוויה: קונג'אק הוא צמח בר רב שנתי ממשפחת הלופיים, הגדל במזרח אסיה, אפריקה, אוסטרליה ובאיים טרופיים. מהפקעות שלו מכינים קמח וג'לטין והוא נפוץ במטבח היפני, הסיני והאסיאתי ומעכשיו, גם אצלי.

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן