היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

רוצים לתרום מזון לחיילים? העדיפו חטיפי חלבון! חברת "סיטי תוספי מזון" מציעה סדרת חטיפי חלבוןPROTEIN MAXX, עשירה בחלבון איכותי ואנרגייה, קלת משקל וגם טעימה

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

רוצים לתרום מזון לחיילים? העדיפו חטיפי חלבון! חברת "סיטי תוספי מזון" מציעה סדרת חטיפי חלבון PROTEIN MAXX, עשירה בחלבון איכותי ואנרגייה, קלת משקל וגם טעימה. הסדרה ללא גלוטן ומתאימה גם למי שמסיבות שונות נמנע. החברה, בעלת ידע וניסיון של 26 שנים בתחום תוספי המזון וחטיפי החלבון, תרמה עד כה אלפי חטיפים לחיילים!

החיילים היקרים שלנו מגנים על מדינת ישראל כבר תקופה די ארוכה, ועוד נכונו להם ימים של לחימה, וכולנו רוצים לשלוח להם מארזים ולתת להם תשומת לב, והוקרת תודה,אני רואה ברחבי הרשת את השמחה שלהם כאשר הם מקבלים את החבילות המפנקות שעם ישראל שולח אליהם.

בימים מורכבים אלו, כדאי ורצוי לשלוח מארזים שיתנו להם גם כח ואנרגיה, ומנסיון שלי, אני יודעת כמה אנרגיה חטיפי החלבון נותנים, אני בהחלט חושבת שכדאי לשלוח את חטיפי החלבון שהם גם טעימים, וגם מאוד עשירים בחלבון איכותי, ועכשיו זה בהחלט הזמן לפנק את חיילנו אשר נמצאים בקוי העימות, ולהתפלל לטוב, ולזכור איזה עם חזק מאוחד ונפלא אנחנו.

לוחמינו וחיילינו נמצאים כעת במאמץ פיזי ומנטלי מוגבר ובמצבים אלה, מה שמכונה "דלק לוחמים" (soldiuer fuel) – מתאים במיוחד. מדובר בחטיף מזון קל משקל אך דחוס מבחינה תזונתית, שמכיל חלבון ואנרגייה ברמה גבוהה שיסייעו בשטח לתפקוד פיזי ומנטלי מיטבי, לשעות רבות.

החטיפים מכילים חלבון איכותי של מי גבינה וחלבון קולגן, ללא חלבונים צמחיים וללא טעמי לוואי. קיימים שני גדלים: 91 גרם, המכיל כ-31 גרם חלבון; ו-62 גרם, המכיל  כ-21 גרם חלבון. בסדרה 4 טעמים: קרמל מלוח; קרם עוגיות וקרמל; שוקולד וקרמל; עוגת גבינה קוקוס וקרמל מלוח.

כשר חלבי (חלב עכו"ם) באישור הרבנות הראשית לישראל ובהשגחת מאור הכשרות.

מחיר: 11 – 17 ש"ח (תלוי משקל).

להשיג ברשתות פארם, חנויות טבע, חדרי כושר ובתי מרקחת.

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן