היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "חיים חדשים" מאת רחל טקלה….

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print
הספר "חיים חדשים", מאת רחל טקלה, ספר פנטזיה עם הרבה דמיון, ג'סי נכנסת לעולם של דרקונים, כישופים וקסמים, והקורא נסחף לתוך הסיפור הדמיוני ויוצא עם ג'סי להרפתקאות , ספר נהדר לבני נוער וגם לכלל הקוראים, עולם הדמיון עובד שעות נוספות, ואפשר לקחת רגעים של שקט לקריאה קסומה.
יקום, אני מבינה שאתה ממש שונא אותי, אבל אכפת לך להשאיר אותי בחיים?
ביום האחרון של חופשת הקיץ ג'סי עוברת לגור בבית של סבא שלה ומתכוננת לשנת הלימודים שבפתח. אף אחד לא הזהיר אותה מהטורנדו שמגיע ושואב אותה לתוך עולם מלא בקסם. היא מתעוררת בתוך אחוזה ענקית ומהר מאוד נמצאת בסכנת חיים. ג'סי לא יודעת שזאת רק תחילת ההרפתקה בעולם החדש שמתגלה לה.
היא מגיעה לבית הספר לקסם ומכירה חברים חדשים, אך בזמן שהיא מסתגלת לעולם ג'סי מוצאת את עצמה מסתבכת במלחמת האחים הגדולה. ויקטור, המכשף המרושע, מנסה להשתלט על עולם הקסם במשך שנים ארוכות. אחיו התאום, מנהל בית הספר לקסם, מאמין בנבואה הישנה האומרת שמבית הספר יצא מי שיציל את העולם ויחזיר את השלום. המאבק ביניהם גורר לתוכו את שאר התושבים ומתחת למעטה יערות העד המקיפים אותו, עולם הקסם מלא במתח ופחד.
ג'סי וחבריה יוצאים עם לוחמים מיומנים למסע למציאת הדרקונים העתיקים, על מנת להשיג עוד כוחות קסם לצידם במלחמה נגד ויקטור. העתיד הולך ומסתבך כשהם מתמודדים מול אימונים קשים, קרבות, רעלים, חיות משונות, חטיפות ובגידות.
החיים החדשים של ג׳סיקה עומדים עכשיו למבחן מסכן חיים וחורץ גורלות.
האם החבורה תצליח להציל את עולם הקסם? 
הספר: חיים חדשים
מאת: רחל טקלה
צמרת הוצאה לאור
447 עמודים, 78 ש"ח
שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן