היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

100% ירקות אמיתיים חטיפי אפונה, סלק, במיה, שעועית ירוקה, בטטה מיקס ירקות ועוד – חברת א.ג.ת.ד משווקת בישראל את Hunter Foods, חטיף הגורמה מאיחוד האמירויות

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת א.ג.ת.ד, המייבאת יינות ומשקאות אלכוהוליים מרחבי תבל ומשווקת מותגי פרימיום ומגוון מוצרים, מציגה לקהל הישראלי את חטיף הגורמה – Hunter Foods מאיחוד האמירויות – אותו כבר ניתן להשיג ברשתות השיווק המובילות ובחנויות האלכוהול והיין המובחרות.

לאחר שהחלה לשווק את החטיפים מבוססי תפוח האדמה בטעמי כמהין שחור, כמהין שחור ופרמז'ן, כמהין לבן ופורצ'יני, קוויאר שחור, כבד אווז, ארבע גבינות, פסטו ופרמז'ן ועוד – א.ג.ת.ד משיקה את סדרת הירקות המבוססת על 100% ירקות אמיתיים אפויים בטעמי אפונה, במיה, בטטה, סלק, שעועית ירוקה, מיקס ירקות ועוד.

Hunter Foods מציעה מבחר חטיפי גורמה חדשניים, טובים יותר עבור הצרכנים מבחינה תזונתית ובעיקר איכותיים יותר. קולקציה משובחת של מוצרים ייחודיים ובריאים שנבחרו ביד בהשראת מסעותיהם של בעלי החברה ברחבי העולם.

חטיפי Hunter Foods מיוצרים בעבודת יד, ואת הארומה המובהקת של כל טעם וטעם בלתי ניתן לפספס, מרגע פתיחת האריזה ועד לביס המושלם והמשובח שמפנק את כל החושים גם יחד. כל החטיפים ומזונות העל של החברה הם 100% צמחוניים, 100% ללא מונוסודיום גלוטמט, 100% ללא אורגניזם מהונדס גנטית ו-100% ללא שומן טראנס או כולסטרול.

אחרי שטועמים את החטיפים המשובחים של Hunter Foods ניתן להבין מדוע הם שונים כל כך בטעם, טעם ייחודי של כל ביס, חטיף שונה לחלוטין מההיצע הקיים, בארומה ובטעמים, מאוד אהבתי את חטיפי הגורמה, ואני מאמצת אותם קבוע, כי הם מאוד שונים וייחודים, ואחרי שתטעמו תבינו על מה אני מדברת.

הסיפור של Hunter Foods

בשנת 1985, לאחר שעבד לצד שייח' ראשיד במשך 10 שנים וסייע בבניית היסודות של דובאי ודיור עבור חברי הממשלה המוקדמים של דובאי, פתח בהרט נאראיאן, בעזרת אשתו מדחוליקה, את המפעל הראשון לייצור מזון באזור. מערכת היחסים המשפחתית הקרובה שלו עם מהטמה גנדי ועבודתו עם השייח' ראשיד, גרמו לנאראין לעבוד קשה על מנת להנחיל את ערכיו האישיים ליסודות העסק שלו, והוא החל לייצר באהבה חטיפים באיכות גבוהה. גם בימים הראשונים ההם, המוקד היה תמיד להצמיח את החברה, אבל לעשות זאת באופן אורגני ועם מצפון חברתי.

מכיוון שעיר הולדתו, דובאי, הייתה אז בתהליך של הפיכתה לעיר מטרופולינית, Hunter Foods פרחה גם כדי לספק את הצורך ההולך וגובר בחטיפים טובים, איכותיים ובריאים. המשמעות היא שכמותג מקומי, הייתה לחברה הזדמנות ליצור ולהצמיח קטגוריה באזור עם ביקוש הולך וגובר למשהו טוב יותר, חטיפים שהם 'Better for You'. גישה זו היא נר לרגליהם של בני הזוג המנהלים את החברה כיום, אנאניה ויאן נאראין.

הם, שמעולם לא ראו את עצמם מנהלים את העסק המשפחתי, הפכו אותו להרבה יותר מאשר מותג חטיפים. תחילה, האהבה של המשפחה לבעלי חיים הביאה אותו להקים מותג חטיפים בשם SAFARI שנמכרו לילדים בדובאי בנוסף למידעים בנוגע לחיות כדי לחנך אותם על איכות הסביבה והצורך בשמירה על בעלי החיים, בעוד חלק מההכנסות נתרמו בקביעות לקרן חיות הבר הבינלאומית.

כיום, החברה מוכרת את מוצריה ביותר מ-55 מדינות ברחבי העולם, כאשר המותג נחשב למספר 1 באסיה, זה שהחל בעולם את טירוף הצ'יפס בטעם כמהין שחור ובשל הצלחות מרשימות נוספות שהפכו אותו למעצמת חדשנות בתחום.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן