היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

פשוט, נח וקל: טחינת אל ארז משיקה טחינה גולמית מעודנת בבקבוק לחיץ

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

טחינת אל ארז מרחיבה את הצעת הערך שלה בקטגוריית הטחינה הגולמית ומשיקה סדרת מוצרים חדשה – טחינה גולמית מעודנת וטחינה גולמית מלאה מעודנת, שתיהן בבקבוק לחיץ, המשדרג את חווית השימוש והופך אותו לפשוט, קל ונוח. כל האיכות המוכרת, במרקם עדין במיוחד, מוגשת כעת בבקבוק לחיץ המתאים לשימוש וצריכה בצורתו הגולמית וללא כל צורך בהכנה.

הטחינה המעודנת החדשה, עשויה מ- 100% שומשום מובחר, שעבר קלייה איטית וטחינה מיוחדת, המעניקים לה מרקם עדין וקטיפתי המתאימה לזילוף על סלטים, כריכים, אנטיפסטי, בשרים ועוד.

אצלנו בבית מאוד אוהבים לאכול טחינה, ומאוד שמחתי להכיר ולהתנסות בסדרת הטחינות החדשה של אל ארז, הבקבוקים מאוד נוחים לשימוש וניתן להשתמש בהם בכל עת, על כריך, קציצות, חצילים, ועוד מגוון מאכלים, הטחינה מאוד טעימה ואיכותית, הכנתי לארוחת צהריים קציצות מטוגנות על מחבת פסים, זילפתי מעל את הטחינה גולמית מעודנת של אל ארז, ויצא מושלם בטעמים, אני מצרפת את המתכון להנאתכם.

שמים בקערה ,חצי קילו בשר טחון, בצל בינוני קצוץ דק דק, חצי חבילה פטרוזיליה קצוצה, כפית מלח, חצי כפית פלפל שחור, כפית ראס אל חנות, כף שמן זית, מערבבים היטב, מכינים קציצות, מטגנים במחבת פסים, מעל שמים את הטחינה המעודנת של אל ארז, ונהנים…

הטחינה הייחודית של אל ארז מופקת מזן השומשום האתיופי הטוב בעולם הנקרא "הומרה". הזרעים נבחרים בקפידה ועוברים תהליך המשלב את המסורת העתיקה והקידמה הטכנולוגית, תוך הקפדה יתרה על איכות המוצר.

הטחינה החדשה של המותג אל ארז נותנת מענה נוסף לאנשים המעוניינים לאכול טחינה גולמית כפי שהיא, בקלות ובנוחות, על ידי לחיצה על הבקבוק, וניתנת לשימוש בבית, בטיול, בעבודה ובכל מקום.

טחינה בבקבוקים הלחיצים הינה ללא גלוטן. הבקבוקים מכילים כמות של 300 גרם, בהשגחת רבנות העדה החרדית ובד"ץ בית יוסף. ניתן להשיג בכל רשתות השיווק.

טחינת אל ארז – מפעל שהוקם בשנת 1990 והחל את דרכו כמפעל בוטיק קטן בנצרת והפך למותג טחינה מוביל בארץ ובעולם המככב בחנויות רבות ומסעדות בארץ וברחבי העולם. המפעל ממוקם כיום באזור תעשייה שגיא 2000 (ליד כפר ברוך).

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן