היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

אסם-נסטלה משיקה, לראשונה בישראל, חטיף לקהל בוגר תחת מותג פיטנס -Fitness Multigrain

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

סדרת חטיפי Fitness Multigrain מכילה 45% דגנים מלאים ו-119 קלוריות בלבד לאריזה אישית!

לחטיפים החדשים יש "תווית נקייה" (Clean Label) והם מכילים רק רכיבים שכולנו מכירים.

מותג Fitness, המזוהה בעיקר עם קטגוריית דגני הבוקר והמאפה, מגיע לראשונה למדף החטיפים עם "Multigrain", סדרת חטיפים המושקת לראשונה בזירת ה- BFY (Better for you). המוצר מיועד לצרכנים בוגרים, המקפידים על אורח חיים מאוזן ומחפשים חטיפים טעימים ומפנקים, העשויים מרכיבים איכותיים וטובים יותר תזונתית.

הסדרה כוללת שלושה טעמים בתיבול מעודן:

מלח ים ופלפל, עשבי תיבול וצ'ילי מעודן.

אחרי שטעמתי את החטיפים החדשים של פיטנס לקהל הבוגר, מה שנשאר לי להגיד זה וואו, סדרת החטיפים טעימה מאוד, עם רכיבים נהדרים, ו-119 קלוריות לאריזה, מה אפשר עוד לבקש שהגיעו לטעם מדהים, ולאיכות כל כך גבוהה, מתאים לכולם, ובהחלט חטיפים מפנקים וטעימים, מאוד מאוד אהבתי.

Multigrain Fitness הינו חטיף קראנצ'י שעשוי מ-45% דגנים מלאים וחומרי גלם איכותיים. הוא עומד בתקנות רפורמת סימון מוצרי המזון של משרד הבריאות לשנת 2021 (ללא מדבקות אדומות) ומכיל 119 קלוריות בלבד לאריזה אישית של 25 גרם. זהו מוצר Clean label המכיל רק רכיבים שכולנו מכירים. בין הרכיבים: קמח תירס, קמח אורז, קמח חיטה, שמן חמניות, קמח שיבולת שועל, סוכר, סובין חיטה, מלח.

"השקת סדרת החטיפים החדשה Multigrain Fitness כחטיף BFY, עונה על צורך ממשי שעלה מצרכנים ובעיקר צרכניות, המחפשים פתרונות טובים ואיכותיים יותר על מדף החטיפים, בלי להתפשר על החוויה ה'חטיפית' הכייפית", כך אמרה גלית מילוא, מנהלת פעילות החטיפים באסם נסטלה. "אנו משוכנעים  שהשקת חטיף טעים וקראנצי עם מותג מנצח כמו Fitness יעורר עניין רב בקרב הצרכנים, כפי שקרה עם כניסת המותג לתחום המאפה. שוק ה BFY בישראל אמנם נמצא בתחילת דרכו, אך יש לו פוטנציאל צמיחה אדיר, המאפשר למותג Fitness להוביל אותו קדימה".

כשרות – פרווה חמץ, בד"צ העדה החרדית, רבנות מקומית שדרות

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן