היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

דיור אינטריורס משיקה את אולם התצוגה המחודש שלה בעיצובו של מעצב הפנים המוביל ליעד יוסף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

דיור אינטריורס משיקה בימים אלו את אולם התצוגה המחודש שלה בא.ת פולג בנתניה, בעיצובו של מעצב הפנים המוביל ליעד יוסף ובהשקעה של מעל 1 מיליון ₪. העיצוב החדש מתכתב עם רוח פריטי מותגי העיצוב הבינלאומיים המיוצגים בלעדית בישראל על ידי דיור אינטריורס: שילוב של פשטות יוקרתית ונוחות פונקציונאלית.

קרדיט צילום: היורט קונצן

השבוע הגעתי לאירוע עיתונאים ובלוגרים כדי להתרשם מאולם התצוגה המחודש והמרשים של דיור אינטריורס, ובהחלט יש סיבה טובה להגיע לאזור תעשיה פולג בנתניה ולהנות ממקום מרשים ומאוד יפה, עידן הקורונה הראה לכולנו כמה חשוב לדאוג לנוחות מירבית בכל מרחבי הבית, סלון, מטבח , חדר שינה ועוד, לי באופן אישי חשוב גם עיצוב ויופי בשילוב עם נוחות מירבית, וממש התרשמתי שהריהוט בדיור אינטריורס פשוט מושלם, הכל מעוצב מדהים, וגם נוח להפליא, כך שכל אחד יכול למצוא פריט ריהוטי מושלם.

כבר מעל ארבעה עשורים ש'דיור אינטריורס' משמשת השראה לעולם העיצוב והריהוט הודות לפריטי הריהוט ומערכות הישיבה האיכותיות שהיא מעצבת ומייבאת לישראל. לאורך השנים הציגה החברה בפני קהל לקוחותיה פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאיטליה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי הולידו פריטים שלעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח המקומית.

קרדיט צילום: היורט קונצן

עיצוב מרהיב, פונקציונאליות, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות ונוחות השימוש אלו המאפיינים העיקריים המלווים את עיצוב 'דיור אינטריוס' למן יום הקמתה. החתירה התמידית הזו אחר הרהיט האולטימטיבי, כזה שיביא את בשורת העיצוב האחרונה בתחום ויחד עם זאת ישמש את בעליו לאורך זמן. כל אלו הביאו את החברה לבחור לייבא לארץ מספר מותגים אירופאים אשר המכנה המשותף שלהם מעבר לאיכות הגבוהה הוא שימת הדגש על עיצוב ייחודי ופונקציונאלי, טכנולוגיה מתקדמת והתאמה לצרכי השוק בישראלי ומנטליות האירוח המקומית.

"המטרה שלנו היא לספק תמיד את הרהיטים הטובים ביותר בעיצוב עם הנוחות המרבית. הקו המנחה הוא את פילוסופיית העיצוב שלנו הוא עיצוב וייצור באיכות ברמה הגבוהה ביותר במחירים נוחים" אומרת שרית פיינשטיין מנכ"לית 'דיור אינטריורס'

אולם התצוגה המשתרע על פני 800 מר' מציג קולקציה מגוונת של מערכות ישיבה ופריטי ריהוט לחללי המגורים המשקפים את הטרנדים העולמיים האחרונים בעולמות של עיצוב וריהוט.

מקום של כבוד מוקדש באולם התצוגה למותג העיצוב והריהוט המוביל מדנמרק Hjort Knudsen  שמאפייניו הם: נוחות, אלגנטיות, עיצוב מינימליסטי ואסתטיקת עיצוב אומנותית ואיכותית.

מהן מגמות העיצוב לשנת 2022?

קולקציית  Comfort living with a Nordic Feeling החדשה מקדשת את ערך הנוחות בעיצוב הבית.

הקולקציה החדשה של Hjort Knudsen  שיר הלל לנוחות

מגפת הקורונה שינתה את אורחות החיים של אנשים רבים על פני כדור הארץ ואת התפיסה לגבי המהות האמיתית של הבית. הבית הפך בתקופה זו למבצרו האמיתי של האדם, למקום מקלט, הגנה ונחמה מהמשבר הבריאותי הגדול ביותר של המאה האחרונה. בהתאם לכך חל שינוי בהתאמת המרחב שבו אנו חיים, כך שיתאים באופן מושלם לצרכים של כל בני הבית.

Comfy: מילה אחת מובילה כיום את עולם העיצוב והיא נוחות. למילה Comfort באנגלית משמעות כפולה: נוחות ונחמה ואלו בדיוק הדברים שלהם אנו כה זקוקים. נוחות פונקציונאלית. הנוחות בכל הצורות שלה הופכת לערך עליון ויש האומרים נוחות לפני קונספט עיצובי.

ואיך בדיוק נראה comfy? רהיטים שניתן לשקוע בתוכם, כאלו שעוטפים אותך מכל עבר ונותנים לך תחושה מרגוע, נוחות ובטחון אינסופיות. חלל המגורים הופך למרכז הבית ומותאמים לו פריטי ריהוט שיהלמו אותו ואת בני הבית: הוא נוח, נגיש ופונקציונאלי, אפשר לעצב אותו עם מספר אזורי ישיבה נוחים, כך שכל בני המשפחה יוכלו לשבת יחד להירגע ולכל אחד יהיה נוח באותה המידה.

מאפייני הקולקציה:

a nordic feeling

גוונים בהירים, עיצוב קלאסי, חומרים טבעיים וסוגים שונים של עץ עכשווי – שילובם של כל אלו עם צבע לבן מעניק את התחושה הנורדית. העיצוב הכללי הוא מסוגנן אך פונקציונאלי ליצירת מקום מרגוע לכל בני המשפחה.

danish hygge

זהו ביטוי המזוהה עם אורח החיים הדני ומשמעותו גישה לחיים מלאי אושר בכל רגע נתון. חגיגת הנוחות, החיים הביתיים והמשפחתיים מתוך מיינדפולנס.

הרהיטים הם אלגנטיים ועל-זמניים ומושם בהם דגש על נוחות. את מערכות הישיבה ניתן לעצב באינספור אפשרויות בהתאם לטעם ולצורך האישי, כל זאת בעבודת אומנות עץ ברמה הגבוהה ביותר. הסלון הופך למקום של הרגעת הגוף והזנת הנפש. מערכות הישיבה והכורסאות עוטפות את הגוף ונותנות לו לשקוע בהן. הן תומכות בו ונוסכות בו בטחון מושלם.

כורסאות טלוויזיה:

כמעט כולם רוצים כורסת טלוויזיה מפנקת, אולם הכורסאות שהתרגלנו אליהן עד היום היו גדולות מגושמות ולא השתלבו בעיצוב הכללי של חלל המגורים. בדיוק כאן משנה ’דיור אינטריורס‘  את הכללים ומציגה את כורסאות הטלוויזיה המעוצבות של Knudsen  Hjort המצויידת בחידושים טכנולוגיים המאפשרים לכל אחד ישיבה המותאמת לצרכיו האישיים.

קרדיט צילום: היורט קונצן

עיצוב ארגונומי מאפשר להרים רגליים, להשכיב את המשענת ולמצוא את התנוחה האופטימלית לרגיעה מוחלטת בלחיצה קלה על לחצנים הנמצאים בצידי הכורסה.

ריפודי בד או עור מתוך מגוון עצום של אפשרויות והתאמת סוג הבסיס לפי טעם אישי.

התאמת גודל הכורסא לצרכים של הלקוח: הן קיימות במידות שונות: large medium, small ויש גם דגם ספציפי ובלעדי שיכול לשאת משקל גוף של עד 160 ק"ג.

לנוחות מושלמת כורסאות הטלוויזיה מוצעות גם כאלחוטיות. לא עוד כבלים שמפריעים לעיצוב הסלון. הכורסה מצוידת בסוללה הניתנת להטענה.

על דיור אינטריורס:

דיור אינטריורס מקפידה על שירות מקצועי, איכותי וקשוב ללקוחות מאז שנת 1978 ומובילה מזה למעלה מארבעה עשורים את עולם העיצוב והריהוט בישראל הודות לפריטי הריהוט ומערכות הישיבה האיכותיות שהיא מעצבת ומייבאת לישראל.  לאורך השנים הציגה החברה פריטי ריהוט המצטיינים באיכותם הודות לשילוב של טכנולוגיה מתקדמת, חומרי גלם איכותיים וידע מצטבר של שנים ארוכות של אומני נגרות וריפוד מאירופה. כל אלה לצד ההבנה העמוקה של צרכי הלקוח הישראלי הולידו פריטים שלעיתים תכופות הותאמו במיוחד לדרישות המקומיות, בהיבט של גודל, חומרי גלם ומאפיינים נוספים הנובעים מתרבות האירוח המקומית.

צוות מקצועי של יועצי מכירות ומעצבי פנים מלווה את הלקוח בכל שלבי בחירת פריט הריהוט המבוקש ומסייע לו להתאים את הפריט בצורה מושלמת לצרכיו האישיים ולתנאי חלל המגורים.

לפרטים נוספים: www.diur.net

דיור אינטריורס מציגה: אירוח בסגנון Hygge

מערכות ישיבה וריהוט שתואמת את סגנון החיים הדני סקנדינבי

התענגות על נוחות והתכרבלות בבית לבד או בחברת אהובים

דרך חיים ופילוסופיה של הסתפקות במועט, רוגע, שלווה והנאה מדברים יומיומיים.

קרדיט צילום: היורט קונצן

Hygge היא מילה דנית-נורווגית בעלת משמעות ייחודית, הנגזרת ממילה דנית-נורווגית עתיקת יומין, שמשמעותה"well being" . מדובר במושג שהפך לחלק חשוב מהתרבות הדנית, הרואה בו דרך חיים ופילוסופיה של הסתפקות במועט, רוגע, שלווה והנאה מדברים יומיומיים.  הדנים החלו לשלב היגה באורחות חייהם כבר במאה השמונה עשרה.

באנגלית אין מילה מדוייקת במשמעות זו. מילים קרובות הן Coziness  או Snug.

בעברית הציע הבלשן רוביק רוזנטל את המילה נַחְמימות, המשלבת נחמדות וחמימות.

המילה מתקשרת בצליל ובשורשים הקרובים לה, לשורת מילים ובהן נעימות, מנוחה, נוחות, נחת ונמנום.  הנחמימות מהדהדת גם את המילה "נחמה", ובכך מצליחה לתאר גם את התרוממות הרוח לנוכח הנחמות הקטנות של החורף המשמשות כמפלט נינוח ממזג האוויר.

המילה Hygge מתייחסת לאיכות של חמימות, נינוחות וחברותיות אשר משרה תחושה טובה של שביעות רצון או רווחה נפשית. ההיגה מהווה חלק מרכזי בתרבות הדנית בפרט ובתרבות הסקנדינבית בכלל. במדינות אלה החורף כבד ונמשך רוב ימות השנה, ובהתאם לכך תרבות ההיגה כוללת מנהגים התואמים שהות בבית יחד עם בני משפחה וחברים, תוך התחממות והתענגות על ההנאות הקטנות של החיים, ובהן:

ישיבה מול האח הבוערת ושתיית כוס תה או שוקו חם בחיק המשפחה, להפגת הקור הקיצוני.

ארוחה ביתית עם חברים לאור נרות

לבוש נוח וחמים כמו סוודר רך, גרבי צמר או נעלי בית, כשבחוץ סופת גשמים

תרבות ה Hygge שהתפתחה במדינות סקנדינביה, הפכה בשנות ה- 2000 לטרנד עולמי, עם צאתו לאור של הספר  The Little Book of Hygge: Danish Secrets to Happy Living משנת 2017 מאת Meik Wiking, מייסד המכון לחקר האושר של קופנהגן, הציג לשאר העולם את סוד האושר של דנמרק. הספר הפך לרב מכר של הניו יורק טיימס, ומאז אנשים ברחבי העולם מנסים לחקות את הדנים על ידי הוספת מאפיינים של נוחות לחייהם, לבתיהם ולשגרת אורח החיים שלהם.

עולם עיצוב הפנים אימץ לחיקו את מגמות ה Hygge הבולטות וזה בא לידי ביטוי בעיצוב מזמין ונעים שסובב סביב יצירת אווירה בבית המעודדת את הביחד ואת הערכת  הדברים הטובים. בין מאפייניו הבולטים צבעים ניטרליים מנחמים, חומרי גלם טבעיים ושימוש בעץ טבעי המאפיין את סקנדינביה.  .

מגפת הקורונה שפוקדת את העולם בשנתיים האחרונות רק מחזקת את המגמה. המגפה שינתה את אורחות החיים של אנשים רבים על פני כדור הארץ ואת התפיסה לגבי המהות האמיתית של הבית. הבית הפך בתקופה זו למבצרו האמיתי של האדם, למקום מקלט, הגנה ונחמה מהמשבר הבריאותי הגדול ביותר של המאה האחרונה. בהתאם לכך חל שינוי בהתאמת המרחב שבו אנו חיים, כך שיתאים באופן מושלם לצרכים של כל בני הבית.

טיפים לעיצוב חלל המגורים בסגנון Hygge באדיבות דיור אינטריורס:

טקסטיל רך: מומלץ לאבזר את חלל המגורים בשמיכות המונחות על הספה כאילו מישהו זה עתה התכרבל בהן ובשטיחי צמר פרוותיים ליצירת אווירה חמימה בלילות החורף הקרים והארוכים.

צבעים ניטרליים: קירות לבנים או נטרלים חמים יוצרים תחושת רוגע. בעיצוב Hygge בולטים גם אלמנטים טבעיים כגון עץ, במבוק וצמחים.

תאורת אווירה: טון התאורה יוגדר על ידי פיזור נקודת תאורה נוספות על מקור התאורה המרכזי. אפשר לשלב אלמנט של אח בוערת בחלל המגורים או לעטר חלונות ופתחים באורות מנצנצים.

ריחות מנחמים: ריח מוכר של בית יוצר סביבה נעימה ומסבירת פנים. זו יכולה להיות עוגה או לחם שנאפה בתנור ואלו יכולים להיות גם נרות ריחניים בניחוחות חמימים כמו ג'ינג'ר, וניל, קינמון או תפוז שאף תורמים לאווירה מרגיעה.

פינת קריאה: מומלץ להקדיש בחלל המגורים מקום ספציפי בו ניתן יהיה ליהנות מהשילוב האולטימטימי של ספר טוב וכוס קפה, לבד או בחברותא.

 

 

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן