היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

תיירות ארץ כנרת של קיבוץ כנרת באחת מהנקודות היפות בארץ- המפגש בין הירדן לכינרת תיירות ארץ כנרת מציעה מגוון אטרקציות תיירותיות, אפשרויות לינה במלון או בקמפינג, סיורים מודרכים, חנות התמרים הגדולה בישראל-תנובת כינרת , אתרי מורשת, נקודות תצפית ייחודיות ועוד..

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

השבוע הוזמנתי לסיור של יומיים, כדי להכיר את תיירות ארץ כנרת, התקופה הזו של השנה מביאה איתה נוף מהמם אחרי הגשמים , והמון אפשרויות בילוי מעניינות, כיף לספוג את המראות והנופים של האזור,  קיבלתי מנה של רוגע, ושלווה, אין לתאר את יופיו של המקום, בהחלט יש לנו ארץ מהממת, וכדאי להגיע לארץ כנרת,  לנשום אויר מכל הלחצים היומיומים שאנו חווים, ופשוט להתחבר ליופי של האזור, ולהנות מכל רגע, מומלץ מאוד לכולם.

 

תיירות ארץ כנרת של קיבוץ כנרת, מציעה מגוון רחב ועשיר של אטרקציות תיירותיות מעניינות ומגוונות הכוללות אפשרויות לינה במחירים אטרקטיביים, במיקום ייחודי על שפת הכנרת עם סיורים מודרכים במקומות לא מוכרים, ביקורים באתרי מורשת ייחודיים, חנות התמרים הגדולה בישראל-תנובת כנרת ושלל פעילויות מותאמות, לכל בני המשפחה ולצעירים  בחורף ובאביב, באזור קיבוץ כנרת,

כאשר אתם מגיעים לאזור אל תפספסו סיור בגן הלאומי החדש מורד הירדן, כרגע הכניסה אליו חופשית אך בקרוב המקום יוכרז כגן לאומי , מקום מקסים לבילוי ,הנאה מובטחת,

המקום נמצא בסמוך לרוי בוי,גם שם רצוי לבקר, אני עוד זוכרת את המקום בתקופה שהילדים שלי היו קטנים ואת השייט בסירות הקאנו וההנאה שלהם מהאטרקציה, שמחתי לראות שהמקום מסודר ונקי, ועדיין יש בו מגוון פעילויות לכל המשפחה.

בלב תיירות ארץ כנרת, נמצא מלון "אחוזת אוהלו" ששופץ לאחרונה על ידי האדריכל גיא וולפמן ועבר הליך התחדשות נרחב המציע לינה במלון במחירים אטרקטיביים, כחלק מהסיור התארחתי במלון אחוזת אוהלו, זכרתי את המלון כמקום נוסטלגי ליד הכנרת, וממש התפעמתי מהשינוי שחל בו, ניכר שהושקעה מחשבה רבה בשיפוץ, תוך שמירה על המיקום הנהדר, שניתן לצפות ממנו על הכנרת, ולספוג יופי שאינו נגמר,

כאשר מטיילים בין שבילי המלון מכל פינה ישנו מראה ירוק, ולאחר השיפוץ בהחלט המלון ממש נהדר כמקום בילוי לכל המשפחה, עם ערך מוסף של נוף משגע, ומראה הכנרת המדהים, בשעת ערביים, בתחילת הבוקר, ובכל שעה, נהנתי לשבת על ספסל ופשוט לחלום ולהנות מרגע קסום.

ממש סמוך למלון  אחוזת אוהלו קיים חניון ירדן כנרת – הנמצא בפינה הקסומה של המפגש הייחודי בין הירדן לכנרת  ובו  אוהלים  מחוממים ממוזגים  המתאימים לימי החורף והקיץ וחניון קראוונים, המיועדים לזוגות, קבוצות ומשפחות, מאוד התרשמתי מהמקום הרגוע, מקום נהדר לבלות בו עם האנשים האהובים עלינו, ועם מראה הנופים המשכרים ממש אין צורך ביותר,

סופגים את השקט והשלווה ונהנים עם כל המשפחה, לקראת האביב הקרב אלינו לטובה, זמן מעולה להגיע לאזור ללינה, מנוחה, ובילוי.

קרדיט צילום: אלברט אדוט

תיירות ארץ כנרת מציעה  ללנים באזור , שלל סיורי יום וסיורי לילה, ביניהם כניסה לבית המוטור בחורשת האקליפטוס של נעמי שמר,

סיור מודרך במטע התמרים, טיולילה בשמורת הירדן, סיור בג'ונגל של הכנרת, ביקור בבית שפרירי ביתה של נעמי שמר ועוד,הפעילויות מותאמות לכל הגילאים.

המטיילים באזור תיירות ארץ כנרת, ייהנו מביקור במרכז התמרים הארצי, בחנות התמרים הגדולה בישראל- "תנובת כנרת" בה מצוי המגוון הרחב ביותר של התמרים בישראל (תשעה זנים) ומוצרים שונים המבוססים על הפרי,

לאחר הביקור בתנובת הכנרת, חייבת לציין שהחנות ענקית, יש בה מגוון רחב של מוצרים, ובעיקר הזדמנות נהדרת ללמוד על ההסטוריה של המקום, לטעום מהתמרים המדהימים, וגם לרכוש את מיטב התנובה של תנובת כנרת, מקום חלומי שאסור לפספס וחייבים להגיע אליו, כאשר נמצאים בסביבה.

החנות מציעה מגוון תוצרת חקלאית אזורית מקיבוץ כנרת והסביבה , בחנות טעמים נפלאים של חלבה משובחת, שפע פירות יבשים, תבלינים טריים, שמן זית מגידול מקומי ומבחר מוצרי קוסמטיקה טבעיים וייחודים המבוססים על שבעת המינים.

תיירות ארץ כנרת של קיבוץ כנרת, יושבת באחד האזורים היותר יפים של ישראל ליד הכנרת הירדן הדרומי ועמק הירדן.

אריק זילבר, מנכ"ל תיירות ארץ כנרת: התיירות אצלנו מאפשרת לכולם, יחידים, זוגות, משפחות וקבוצות להנות מהטבע הפראי והפסטורלי, מהנופים ומאזורי הטיול, בחורף ובקיץ. לכל עונה יש את האטרקציות, הסיורים ותחומי הפעילות שלה. אני שמח להמשיך לפתח יחד עם כל הצוות של תיירות ארץ כנרת תוכניות ואטרקציות המותאמות לכל עונה ולהציע את מכלול האפשרויות במקומות הנפלאים שיש לנו כאן.

עדה מורג, סמנכ"ל שיווק ומכירות בתיירות ארץ כנרת:" המטיילים בארץ כנרת ייהנו ממגוון פעילויות ואטרקציות  במרחב מדהים  ובאזור היפיפה של הכנרת והירדן.  התיירות של ארץ כנרת היא תיירות תוכן מעניינת שמאפשרת למטיילים או הלנים במלון "אחוזת אוהלו" ובחניון ירדן כנרת, להנות משילוב מגוון של אירוח עם פעילויות תוכן ואטרקציות. אנו פועלים להעשיר את ההיצע ולהתאימו למטיילים הישראלים ולתיירים הרבים הפוקדים את האזור.

תיירות ארץ כנרתמלון "אחוזת אוהלו" שחודש לאחרונה

מלון אחוזת אוהלו ההיסטורי השוכן באחת מנקודות התיירות האטרקטיביות והמרהיבות בישראל, בין נופי הכנרת והרי הגולן, עבר שיפוץ והליך התחדשות נרחב במגוון חדרים ברמות שונות,

קרדיט צילום: איה בן נזרי

בלובי, בקבלה וב- 7 אולמות כנסים ששופצו ועוצבו בהתאם לסביבה הכפרית שמאפיינת את המקום, המלון, מציע אירוח כפרי באווירה פסטורלית.

כחלק ממהלך השיפוץ וההתחדשות מוצע לאורחים תפריט חדש.

התפריט  החדש, עליו אחראי, שף המלון עומאר חליל, משלב אוכל בדואי מסורתי ומטבח גלילי עשיר, באווירת המקום, התפריט כולל שפע מנות אוריינטליות ומעניינות המתבססות גם על הגידולים החקלאים באזור, כחלק מהלינה במלון אחוזת אוהלו, נהנתי להכיר ולטעום את הארוחות המופלאות והטעימות של שף המלון עומאר חליל, מגוון מנות ייחודיות המוגשות לשולחן, עם טעמים מסורתיים של המטבח הבדואי והגלילי,

ניכר היה שהשף עומאר חליל ניחן ביד טובה, וביצירתיות רבה, לאחר שטועמים נהנים מכל ביס, וגם מחוייה של אוכל בדואי מסורתי ומטבח גלילי, איפה עוד תהייה לכם הזדמנות להנות מחוייה קולינרית עשירה, וממול השולחן מראה יופיה של הכנרת, פשוט וואו אחד גדול.

טלפון להזמנות: 04-6675525, 04-6675522; דואל: Reservation@ohalo.com

מרכז כנסים משופץ ומשודרג

לתיירות ארץ כנרת מבחר אולמות ואפשרויות הושבה הן במלון "אחוזת אוהלו" המיועד לאכלוס של עד 240 איש והן באולם בן ציון הממוקם בקיבוץ כנרת ומיועד לאכלוס של  עד 700 איש.

מרכז הכנסים מציע מגוון כיבודים וארוחות לבחירת הלקוח ופעילויות העשרה אותם בונים מומחי התוכן של תיירות ארץ כנרת לבחירת הלקוח וכוללים ODT,  הרצאות, אטרקציות, סיורים ועוד, להעשרת חווית האירוח, וגם יש את מרפסת מלון אחוזת אוהלו, ממנה נשקף נוף עוצר נשימה, וניתן להנות מארוח של יין משובח ופירות.

קרדיט צילום: איה בן נזרי

המלון והמרחבים הירוקים שבו מתאימים לעריכת כנסים, אירועים, סמינרים, סדנאות, ישיבות וימי עיון.

טלפון להזמנות: 050-4484711, 04-6675538; דואל: Reservation_ohalo.com

חניון ירדן כנרת הממוקם במפגש בין הירדן לכנרת מציע אוהלים ממוזגים המתאימים לעונת החורף.

החניון, ירדן כנרת  נבחר לאחד מעשרת החניונים הטובים בארץ וממוקם בסמוך למלון "אחוזת אוהלו" ומשמש כמתחם אוהלים מחוממים לחורף או ממוזגים לקיץ ובו גם חניון קראוונים, המיועד לזוגות, קבוצות, משפחות וילדים ומתאים למי שרוצה להנות מלינת שטח בצפון הארץ.

קרדיט צילום: אלברט אדוט

חניון ירדן כנרת הוא החניון היחיד באזור הנושק גם למי הירדן וגם למי הכנרת במתחם אחד. חניון הקמפינג המטופח מכיל אוהלים רבים היכולים לאכלס עד 10 אנשים באוהל. המתחם מתפרס על פני שטח רחב וכולל ציוד משלים שניתן לשכור לחוויית אירוח מושלמת- מזרונים, תאורה, מקרר, מנגל, כיור, שולחן ומשטח עבודה, פינת ישיבה מחוץ לאוהל, פינת מדורה, שולחנות פיקניק, ברזיות ונקודות חשמל. חניון ירדן כנרת מציע גם מתחם קמפינג מסודר להקמה עצמית של אוהלי קמפינג למשפחות. החונים בחניון ירדן כנרת יוכלו להנות ממסלולי תיירות וממסלולי מורשת המופעלים על ידי קבוצת תיירות ארץ כנרת – בתשלום ובהרשמה מראש.

טלפון: 050-4668661 דואל: Kinneretcamp@gmail.com

ירדנית:

הירדנית ממוקמת על גדות נהר הירדן, בקצה הדרומי של הכנרת ליד סכר דגניה,

ומהווה את אחת הנקודות היפות והמעניינות באזור הכינרת האהובה גם על תיירים מחו"ל, מגיעים לירדנית  עשרות אלפי נוצרים כדי לטבול במי הירדנית,

הגענו בשעת אחר הצהריים וצפינו בטבילה המסורתית שלהם, בהחלט חוויה מקסימה, עם תוספת של נוף נדיר, מקום שאתם חייבים להגיע אליו כאשר מגיעים לאזור.

טלפון: 04-6759111 , דואל: Info@yardenit.com

חנות התמרים הגדולה בישראל-"תנובת כנרת"

חנות התמרים הגדולה בישראל "תנובת כנרת" היא חנות הדגל של ענף גידול התמרים המפואר של קיבוץ כנרת, בה מצוי המגוון הרחב ביותר של התמרים בישראל (תשעה זנים) ומוצרים שונים המבוססים על הפרי.

החנות מציגה פלטפורמה מרשימה של תוצרת חקלאית מקיבוץ כנרת והסביבה ומיועדת גם לשפים ולחובבי קולינריה, המחפשים לשלב את הזנים המיוחדים והבריאים ביותר של פרי התמר במטבח.

תנובת כנרת מעודדת מכירה ישירה של תוצרת חקלאית מקומית מבית קבוצת כנרת ושל חקלאי עמק הירדן ומציעה מגוון מוצרים על טהרת התמר.

שעות פתיחה: בימים א עד ה ובשבת 10:00 עד 17:00, בימי ו' 10:00 עד 15:00.

טלפון: 04-6759678, דואל: Tmarimplus@Kinneret.org.il

מסלולי תיירות ומסלולי מורשת המופעלים על ידי קבוצת תיירות ארץ כינרת

מוזאון בית המוטור

מוזאון בית המוטור- משמש כיום כמוזאון קטן, בעבר שימש בית למשאבת המים שפעלה לצורכי השקיה של שדות עמק הירדן, ממי הירדן עד שנת 1928. המשאבה הופעלה בגז עד להגעת החשמל לקיבוץ. הסיור יכלול ביקור בכל חלקי המוזאון ומפגש עם בני תימן,  שבאותם הימים התיישבו באזור ופיתחו אותו.

הכניסה בתשלום סמלי של 10 ₪ לאדם אשר מסייע בשמירת המקום ובאחזקתו.

סיור עששיות על שפת הכנרת

טיול עששיות מודרך לכל בני המשפחה הכולל תעלומות ומעשיות על היסטורית הכנרת תוך שימוש  בחמשת החושים. הסיור יכלול הסבר קצר על הצמחייה המאפיינת את האזור ואף יתקיים ביקור בבית עלמין כנרת,  בו קבורות המשוררת רחל והיוצרת נעמי שמר.

הסיור יסתיים בתצפית ייחודית על שפת הכנרת, כחלק מהסיור שערכנו במקום, יצאנו לסיור לילי ממלון אחוזת אוהלו עד לבית העלמין כנרת, זוהי חוויה שאנצור בליבי, בגלל הייחודיות של הסיור הלילי עם העששיות, מומלץ מאוד.

עלות למשתתףמבוגר – 40 , ילד (מעל גיל 3) – 35 .

סיור מודרך בג'ונגל של הכנרת

הכנרת, האזורים המבודדים מאדם והצמחייה שגדלה באזור, מייצרים אזור פראי וייחודי. הסיור יכלול הליכה על שביל סובב כנרת ויסתיים בתצפית מרהיבה על הכנרת.

הסיור מתאים לילדים מגיל 3 (הליכה נוחה, כ-1.5 ק"מ).

עלות למשתתף: מבוגר – 35 , ילד (מגיל 3-10) – 30 ש"ח.

טיולילה בשמורת הירדן

סיור לילה מרתק בין בריכות המים, הגשרים, הצמחייה, הצבים וחיות נוספות.

משך הסיור כשעה וחצי , מתאים לכל גיל , ההליכה על דרך נוחה , מסלול מעגלי.

עלות למשתתף: מבוגר – 35 , ילד (מגיל 3-10) – 30 ש"ח.

מוזאון כינרת

המוזיאון נוסד בשנת 1988 על ידי מועצה מקומית כנרת ונותן ביטוי למושבה מראשיתה על אתריה כמוצג היסטורי שמור.

סיור מודרך במטע התמרים/ במטע הבננות/ קטיף ליצ'י–  בהתאם לעונה.

סרטון והסבר קצר אודות ההיסטוריה של המקום ובעונה המתאימה הסיור יכלול גדיד, קטיף ליצ'י או קטיף בננות.

תיירות ארץ כנרת , של קיבוץ כנרת הינה מרכז תיירות , סיורים ופעילויות תוכן  באחד המקומות היפים בארץעמק הירדן. תיירות ארץ כנרת המופעלת על ידי קיבוץ כנרת, כוללת  את מלון אחוזת אוהלו בו מרכז כנסים משודרג, חניון ירדן כנרת מתחם הירדנית ומרכז ארצי לתמרים תנובת כנרת

 

https://www.eretz-kinneret.co.il/%D7%A4%D7%A2%D7%99%D7%9C%D7%95%D7%99%D7%95%D7%AA%D7%9C%D7%9E%D7%A9%D7%A4%D7%97%D7%95%D7%AA?param1=OhaloGAds&gclid=EAIaIQobChMI19L1qO_i_AIVDNtRCh385QucEAAYASAAEgJKNfD_BwE

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן