היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

בראש טוב סדרת תכשירי השיער החדשה של MON PLATIN

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

מותג MON PLATIN חרט על דגלו לחדש ולהתחדש באופן תכוף ועל כן ניתן למצוא במפעל מעבדת מחקר ופיתוח, בה עומלים כדי לפתח מוצרים חדשניים באיכות גבוהה, תוך מענה לצורכי הלקוחות ותשומת לב לטרנדים עכשוויים.

מותג MON PLATIN הינו מותג מעולה ומקצועי לכל מה שקשור למוצרים לשיער, לאחר היכרות של שנים עם המותג, אני יכולה להגיד שאני כל הזמן מרוצה מהמוצרים הנהדרים שלהם, ובזכותם השיער שלי נראה אחרת, רענן, מסתדר היטב, וקל לתחזוק, כי מי כמוני יודעת כאשר מרוצים ממוצרים לשיער ממש קשה להחליף, כי המוצרים שלהם עוזרים לי להראות במיטבי בכל עת, ללא תלות במספרה, בימים אלו ממש יצאה סדרה חדשה לשיער וממש שמחתי להכיר את החידוש האחרון של מון פלטין את סדרת ההילורן,

אני התנסתי בסדרה הורודה לשיער פגום, סדרת הטיפוח של הסדרה הזו פשוט מושלמת, מתחילים את החפיפה עם שמפו, לאחר מכן משתמשים במסכה המעולה שלהם ובמהלך השבוע השתמשתי בסרום לשיער של הסדרה, כדי להשיג תוצאות מירביות, לשיער רך ומריח טוב, ואין ספק שההרגשה ממש של מוצרים איכותיים ביותר ואני ממליצה מאוד.

ועכשיו לקראת חג פסח ממש מומלץ להתחדש בה, וגם לקנות כמתנה לחג, אני ממליצה בחום.

סדרת התכשירים החדשה מבוססת על טהרת החומצה ההיאלורונית, הידועה כמזינה ומעשירה, ומורכבת ממיטב החומרים המתקדמים ביותר. גם סדרה זו, בדומה לשאר מוצרי החברה, לא נוסתה על בעלי חיים, סדרת ההילורן של MON PLATIN כוללת מספר מוצרים המחולקים לסדרות שונות, כאשר כל אחת מהן מיועדת לסוג שיער אחר, והכי חשוב מוצרים איכותיים ומקצועיים, כך שלאחר השימוש השיער יראה במיטבו.

הסדרה הוורודה לשיער מוחלק
שמפו הילורן לשיער מוחלק: מעניק לשיער טיפול בשבעה ממדים – ספיחת לחות ייחודית, אפקט אנטי פריז להורדת הנפח, חיזוק סיב השיער, הגברת גמישות השיער ויצירה של משטח פנים אחיד לסיב השיער ובכך הגברת תחושת הברק ושמירה על גוון השיער לאורך זמן מה. שימוש תדיר בשמפו הילורן מותיר את השיער רך, נעים למגע ובעל מרקם אחיד ללא קצוות סוררים.

מסכת הילורן לשיער מוחלק: סופחת לחות ומעניקה את אפקט האנטי פריז להורדת נפח. מחזקת את סיבי השיער ומגבירה את גמישותו, כך שנוצר משטח פנים אחיד לאורכו. כך מוגברת תחושת הברק וגוון השיער נשמר לאורך זמן. שימוש תדיר במסכה מעניק רכות, והופך את השיער נעים למגע ובעל תחושת לחות מוגברת. במקביל, מסייעת המסכה במניעת שבירתו של השיער בתהליך הסירוק והעיצוב במייבשי שיער ומחליקים למיניהם.

ספריי לשיער מוחלק  :DREAM HAIR ספרי קליל ומרענן בתוספת קומפלקס עם חומצה הילרונית ליצירת שיער עוצמתי. מעניק אפקט ברק לשיער ושומר על תוצאות ההחלקה לאורך זמן. אינו מכיל שמן \ חומרים שומנים. אינו מכיל פרבנים.

הסדרה האפורה לשיער יבש וצבוע
שמפו הילורן לשיער יבש: שמפו לריכוך, חיזוק ושיקום מראה השיער. השמפו העוצמתי מעניק לסיב השיער טיפול מקיף בשבעה ממדים – ספיחת לחות, אפקט אנטי פריז, חיזוק סיב השיער, הגברת הגמישות, הוספת נפח לסיב השיער, הגברת הברק הטבעי ונטרול רדיקלים חופשיים, ובכך מותיר את השיער נעים למגע, גמיש, בעל מרקם אחיד לכל האורך ועמיד יותר לסירוק. שימוש תדיר בשמפו סוגר את סיב השיער ומונע דהייה ובריחת גוון הצבע מהשיער.

מסכת הילורן לשיער יבש: מסכה עוצמתית המעניקה לסיב השיער טיפול מקיף – ספיחת לחות, אפקט אנטי פריז, חיזוק סיב השיער, הגברת הגמישות, שמירה על גוון הצבע בשיער ומניעת דהייה לאורך זמן, הגברת הברק הטבעי ונטרול רדיקלים חופשיים, ובכך מותירה את השיער נעים למגע, גמיש, בעל מרקם אחיד לכל אורכו ועמיד יותר לסירוק. בדומה לשמפו, שימוש תדיר במסכה סוגר את סיב השיער ומונע דהייה ובריחת גוון הצבע מהשיער.

ספריי לשיער יבש  :DREAM HAIR מכיל פורמולציה מדוקדקת העוטפת את סיב השיער בצורה אופטימלית לכול אורכו ובעזרת חום  ( מייבש שיער ) מייצרת שכבה דקה בלתי נראית לסיב השיער הנשמרת למשך מספר ימים.

הסדרה הירוקה לשיער דק ושביר
שמפו הילורן לשיער דק: מעצים נפח בשיער דק ודליל ומחזק את סיב השיער לאורך זמן. מעניק לשיער טיפוח מקיף בשבעה ממדים: ספיחת לחות עוצמתית, הגברת הנפח הודות לתרכובות הקלציום, חיזוק סיב השיער מהשורש ועד לקצוות, יצירה של משטח פנים אחיד לסיב השיער והגברת תחושת הברק הטבעי, הרכות והגמישות לשיער לכול אורכו. שימוש תדיר בשמפו יגרום לתחושת שיער חזק, בריא ומלא ברק.

מסכת הילורן לשיער דק: מעצימה את הנפח בשיער דק ודליל ומחזקת את סיב השיער לאורך זמן. מעניקה לשיער טיפוח מקיף בעזרת ספיחת לחות עוצמתית, הגברת הנפח הודות לתרכובות הקלציום, חיזוק סיב השיער מהשורש ועד לקצוות, יצירה של משטח פנים אחיד לסיב השיער והגברת תחושת הברק הטבעי, הרכות והגמישות של השיער לכול אורכו. שימוש תדיר במסכה יעניק תחושת שיער חזק, בריא ומלא ברק.

ספריי לשיער יבש DREAM HAIR: מכיל פורמולציה מדוקדקת העוטפת את סיב השיער בצורה אופטימלית לכול אורכו ובעזרת חום  ( מייבש שיער ) מייצרת שכבה דקה בלתי נראית לסיב השיער הנשמרת למשך מספר ימים . כך הופך ה-DREAM HAIR  את שיער לשיער בעל תחושה חלקה אחידה ומלאת ברק.

הסדרה הסגולה לשיער בלונדיני
שמפו הילורן לשיער בלונדיני: השמפו העוצמתי מעניק לסיב השיער טיפול מקיף בשבעה ממדים –ביטול גוון צהוב או כתמתם ולא רצוי, ספיחת לחות, אפקט אנטי פריז, חיזוק סיב השיער, הגברת הגמישות, הגברת הברק הטבעי ונטרול רדיקלים חופשיים, ובכך מותיר את השיער בגוון זוהר ובוהק. שימוש תדיר בשמפו נלחם בגוון הצהבהב הבלתי רצוי בסיב השיער ומותיר את השיער בגוון מושלם.

מסכת הילורן לשיער בלונדיני: המסכה העוצמתית מעניקה לסיב השיער טיפול מקיף בשבעה ממדים – ביטול גוון צהוב או כתמתם בלתי רצוי, ספיחת לחות, אפקט אנטי פריז, חיזוק סיב השיער, הגברת הגמישות ומניעת דהייה לאורך לזמן, הגברת הברק הטבעי ונטרול רדיקלים חופשיים, ובכך מותירה את השיער נעים למגע, גמיש, בעל מרקם אחיד לכל אורכו ועמיד יותר לסירוק. שימוש תדיר במסכה נלחם בגוון הצהבהב והבלתי רצוי בסיב השיער ומותיר את השיער עמיד יותר בתהליך הסרוק, רך ונעים למגע.

ספריי לשיער יבש DREAM HAIR: עשוי פורמולציה מדוקדקת העוטפת את סיב השיער בצורה אופטימלית לכול אורכו ובעזרת חום (מייבש שיער) מייצרת שכבה דקה בלתי נראית לסיב השיער הנשמרת למשך מספר ימים. כך הופך ה- DREAM HAIR את שיער לשיער בעל תחושה חלקה אחידה ומלאת ברק.

מצרפת קישור לאתר של מון פלטין

קרדיט צילומים: מון פלטין

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן