היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

ממרח טחינה עם שוקולד של חברת "אחוה"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משווקת כחלק מסדרת הממרחים המתוקים שלה, ממרח טחינה עם שוקולד.

קרדיט צילום: יעל האן

קיבלתי את הממרח טחינה עם שוקולד להתנסות, מדובר בממרח מופלא בטעם ובערכים התזונתיים, כך שאני רגועה כאשר המשפחה נהנית ממרח מתוק אבל עם תוספת של טחינה שידועה בעושר התזונתי שלה, הממרח הזה נהדר גם למריחה על מצה כאשר בא משהו מתוק וטעים,

מרחתי אותו על כמה מצות כאשר הנחתי כל מצה מרוחה בממרח שוקולד טחינה, אחת על שנייה, חתכתי להגשה, והטעם והשילוב נהדרים, כך שאתם בהחלט יכולים להתפנק בקלי קלות, ומבטיחה לכם שכל המשפחה תאהב את הטעם.

הממרח טעים להפליא, בטעם עשיר של שוקולד איכותי משולב עם טחינה, משמש כמקור טוב לסיבים וברזל. הממרח משווק בצנצנת נוחות במשקל 400 גרם, כשר לפסח בכשרות מהדרין, נהדר לשימוש כממרח מתוק על גבי מצה וכן לאפייה של עוגות ועוגיות כשרות לחג, ממרח חלוה של אחוה אינו מכיל שמן דקל וחומרים מהחי ומתאים לטבעונים.

כשרות: הרב אפרתי ובד"צ עדה חרדית.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 400 גרם.

להשיג ברשתות השיווק ברחבי הארץ.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן