היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

ELASTY – חומצה היאלרונית 100% מוצלבת, שמחוללת מהפכה בעולם הרפואה האסתטית.

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אתמול השתתפתי באירוע מיוחד בחברת פריים מדיקס כדי להכיר מקרוב את החומצה ההיאלרונית ELASTY ואת החידושים שהיא מביאה איתה לתחום טיפולי הפנים, לכולנו חשוב להשתמש במוצרים איכותיים וללא פשרות, במיוחד כאשר מדובר בטיפוח ויופי, התרשמתי מאוד מהחידוש של חברת פריים מדיקס ובתור אחת שפוחדת מהזרקות בפנים יש למה לצפות, ואני מצרפת לכם את הכתבה המעניינת בנושא.

בימים אלו מצטרפת אל הנבחרת המובילה של עולם האסתטיקה, החומצה ההיאלרונית ELASTY המכילה 100% חומצה מצולבת,חומצה היאלורונית טהורה ללא חלקיקים חופשיים וללא שאריות BDDE או אנדוטוקסינים, ולכן החומר בטוח יותר לשימוש ועם תוצאות ארוכות טווח.

כשאומרים ELASTY הכוונה "פחות חומר ויותר תוצאה".

ELASTY מגיעה עם מחטים מיוחדות להפחתת כאב. ומי רוצה לסבול אם אפשר לא? החומצה מופקת בטכנולוגיות המתקדמות ביותר כיום ומיוצרת בדרום קוריאה שהוכרה כמעצמת-על עולמית ומובילה בתחום הטיפוח והאסתטיקה, תוך הקפדה על התקנים המחמירים ביותר ועם אישורי KFDA, FDA, CE  ומשרד הבריאות. החומצה משווקת ונמכרת אך ורק לרופאים, מרפאות ובתי חולים בלבד.

"פריים מדיקס", הפועלת משנת 2016, היא יבואנית ומפיצה מובילה בישראל לציוד רפואי בדגש על התחום האסתטי, עם סל מוצרים רחב המהווה ONE STOP SHOP לציוד מקיף לקליניקות אסתטיות הכולל מוצרי הזרקה, תרופות מרשם, ציוד מתכלה ועוד. החברה מייבאת מוצרים מובילים בטכנולוגיות מתקדמות מספקים בעלי שם עולמי, בדגש על מקצועיות, איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

אתר : www.elasty.co.il

אינסטגרם : https://www.instagram.com/elasty__il/

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן