היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "סוכן בברלין" מאת אלכס גרליס…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

קיבלתי לסקירת קריאה  את "סוכן בברלין", מותחן ריגול שאסור להחמיץ מאת אמן הז'אנר ומחבר רבי-המכר אלכס גרליס, המותחן הנפלא הזה, יוצא בימים אלו לאור בעברית, ולאחר שספרו  הקודם "הטובה שבמרגלות" זכה לשבחי הביקורות וסחף את קהל הקוראים בארץ והפך לרב מכר בישראל, גם ספרו החדש אינו נופל מקודמו .

הספר "סוכן בברלין בהחלט סחף אותי בקריאה רציפה, ספר מותח במיוחד וכתוב נהדר,במהלך הקריאה הסקרנות מתגברת, ונכנסים לתוך סיפור ריגול מעניין במיוחד,  ולדעתי האישית הקוראים יהנו מאוד מקריאת מותחן הריגול "סוכן בברלין" כי מדובר בספר משובח.

"גרליס מוכיח שהוא אמן מותחני ריגול שאינו נופל ברמתו מג'ון לה קארה" – דיוויד יאנג (מחבר "ילדי השטאזי")

"אנסמבל דמויות מרהיב." – Financial Times

בשביל לחיות בין זאבים, עליך להפוך לכזה

המלחמה מגיעה לאירופה. מרגל-העל הבריטי בארנבי אלן מתחיל בגיוס סוכנים בגרמניה. עם התפרקותם של היחסים הדיפלומטיים, רשת המרגלים מתגבשת במהרה: גרמני חובב סוסים שהרכבת התחתית בברלין היא ביתו השני, עיתונאי ספורט אמריקאי צעיר, קצין מסתורי בחיל האוויר הגרמני, דיפלומט יפני והבלתי צפויה מכולם – אשתו של קצין האס.אס.

על אף הסכנה שמרחפת תדיר מעל ראשם ולמרות החשש התמידי שייחשפו ויואשמו בבגידה, המרגלים של אלן מצליחים לשים את ידם על תוכניות סודיות ביותר של מטוס קרב גרמני חדש ולגלות מידע מודיעיני בעל השלכות נוראיות – תוכנית נועזת של יפן לתקוף את ארצות הברית. השאלה היא אם הם יוכלו להוכיח את זה…

סוכן בברלין לוקח את הקוראים לימי מלחמת העולם השנייה האפלים ולא מרפה מהם עד לדף האחרון.

אלכס גרליס הוא סופר מתח בריטי, היה עיתונאי של ה BBC במשך כמעט שלושים שנה והוא מחברם של תשעה מותחני ריגול במלחמת העולם השנייה. ספריו עטורי השבחים היו לרבי מכר וחלקם מעובדים בימים אלו גם לסדרות טלוויזיה. אלכס נולד בלינקולנשייר ומתגורר כיום במערב לונדון עם אשתו ושני חתולים שחורים, גזע שמופיע כקמיע בכל ספריו. כאשר הוא נשאל לעתים קרובות אם אי פעם עבד עבור סוכנות מודיעין, הוא תמיד מסרב לענות על השאלה בתקווה שמישהו יאמין שהוא באמת עשה זאת…

פן הוצאה לאור וידיעות ספרים/ 398 עמודים/ מאנגלית: אילן פן / מחיר : 98 ₪ /הוצאה לאור: מאי 2023

penn.co.il

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן