היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

חברת לאונרדו פתחה מרכז הדרכות חדש בצפון, בשיתוף עם הגב' האלה ג'דעון בעלת מרכז הקוסמטיקה בנצרת "האלה קוסמטיקס".

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בימים אלו, חברת לאונרדו פתחה מרכז הדרכות חדש בצפון הארץ, בשיתוף עם הגב' האלה ג'דעון בעלת מרכז הקוסמטיקה בנצרת "האלה קוסמטיקס".
מרכז ההדרכות הוקם במיוחד לתושבי הצפון ולדוברי ערבית ובכדי לענות על צורך בקרב אנשי מקצוע בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה, וכדי לתת להם את המענה המקצועי ביותר.

כידוע חברת לאונרדו, ממשיכה לשים דגש על מערך האקדמיה שלה שמעניק ללקוחותיה, ידע מקצועי ללא פשרות מעולם האסתטיקה והקוסמטיקה, אשר מתקדם ומתפתח כל הזמן.

חברת לאונרדו והגב' האלה ג'דעון רואים חשיבות רבה להדרכות מקצועיות, ימי עיון,השתלמויות וסמינרים שיעניקו לאנשי המקצוע את הידע והליווי, התמיכה, ההתנסות והחוויה, ובהחלט שיתוף הפעולה הזה מאוד מועיל וגורם לפיתוח משמעותי בתחום הקוסמטיקה והאסתטיקה בצפון הארץ.

קרדיט תמונות: לאונרדו  קוסמטיקה, האלה קוסמטיקס

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן