היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"מעדני יחיעם" מרחיבה את סדרת הפרמיום שלה בשלושה מוצרים חדשים פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

יצרנית מוצרי הבשר "מעדני יחיעם" מקיבוץ יחיעם, מרחיבה את סדרת נקניקי הפרמיום ומצרפת לסדרת המוצרים המובילה 3 מעדני בשר חדשים: פסטרמה מהמעשנה, צלעות אסאדו על האש ורוסטביף.

קרדיט צילום: Sell360pro

המוצרים משובחים ואיכותיים ביותר, בטעם עשיר של מעדניית בוטיק ומשווקים לצרכן באריזות בשירות עצמי. הנקניקים מצטרפים לסדרת נקניקי הפרמיום המצליחה של מעדני יחיעם הכוללת מעדני בשר בסגנון עולמי בהם: סלמי סרוולט קלאסי ובסגנון הונגרי, סלמי צרפתי , סלמי הרץ,  קורנדביף,  פרושוטו עגל ועוד.

קיבלתי להתנסות את המוצרי פרימיום החדשים של יחיעם ובמילה אחת וואו, פשוט וואו, טעם נפלא, מרקם נהדר, ונהדרים למגוון כריכים וארוחות יומיומיות בהכנה קלה, אני מאוד אוהבת את מעדני יחיעם, ועכשיו עם התוספת הנהדרת של סדרת נקניקי הפרמיום, יש בהחלט גיוון נוסף, ואני ממליצה להנות מהם, תענוג לכל המשפחה, ומאפשר במיוחד בימי הקיץ החמים, להנות מכריכים נהדרים ופחות לטרוח במטבח בהכנת ארוחות.

פסטרמה מהמעשנה הנה פסטרמה הודו מנתח שלם העוברת עישון איטי עם עץ בוק, בעלת צבע טעם ומרקם ייחודיים. הפסטרמה עם 20% חלבון ו-2% שומן בלבד, ללא גלוטן.
צלעות אסאדו על האש הנם צלעות בקר מעוצבים, מעושנים וצלויים "על האש" המיוצרות בתהליך צליה ארוך על פי מיטב המסורת הארגנטינית. הצלעות עם 16% חלבון, ללא גלוטן. הרוסטביף הנו נתח שלם של בקר העובר תהליך צליה בטמפרטורה גבוהה לקבלת טעם ומרקם ייחודיים. הרוסטביף עם 19% חלבון ו-3% שומן בלבד, ללא גלוטן.

בצהרי יום שישי, נהנתי מאוד לאכול את הפסטרמה מהמעשנה, עם לחמניה עם שומשום, ירקות ליד, ואין צורך ביותר, הכי טעים שיש, ממליצה מאוד, וכל הכבוד לחברת יחיעם שממשיכה לשדרג ולהפתיע כל פעם מחדש.

לדברי תמיר דגן, מנהל השיווק של חברת מעדני יחיעם, "בהמשך למגמה בשוק והתחזקות קטגורית הפרמיום, אנו שמחים להביא לצרכן שלושה מוצרים חדשים בטעמים מיוחדים של מעדני בשר איכותיים וטעימים מאוד, המיוצרים במפעל הגלילי שלנו בתנאי בוטיק".

כשר בהשגחת הרבנות הראשית.

מחיר מומלץ לצרכן: פסטרמה מהמעשנה כ- 21.90 – 25.90 ₪ לאריזת 180 גרם;
צלעות אסאדו על האש ורוסטביף כ- 26.90 – 29.90 ₪ לאריזת 150 גרם

להשיג ברשתות השיווק ובחנויות המובחרות ברחבי הארץ.  

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן