היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

מארז חדש בסדרת חטיפי החלוה המצליחה של "אחוה" חברת "אחוה" משיקה מארז חטיפי חלוה חדש בטעם וניל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי חלוה, טחינה ודברי מאפה, משיקה מארז חטיפי חלוה חדש המצטרף לסדרת חטיפי החלוה המצליחה של החברה: חטיפי חלוה 50% שומשום בטעם וניל. מארז חטיפי החלוה החדש כולל 12 חטיפי חלוה אישיים, במשקל של 25 גרם לחטיף, סה"כ 300 גרם המארז. החטיפים עשויים מ-50% שומשום, הנטחן לטחינה גולמית, והם מכילים כמות גבוהה של חלבון, 13 גרם חלבון ל- 100 גרם. החטיפים משווקים במארז חדש ומהודר ומצטרפים למארז חטיפי החלוה בטעמים של אחוה ולמארז חטיפי החלוה ללא סוכר, הנחשבים לחטיפי החלוה הנמכרים בישראל.

אצלנו בבית מאוד אוהבים לאכול ממגוון של חטיפי אחוה, ובמיוחד את החלוה שלהם, היתרון של מארזי החלוה שאני פותחת לפי שימוש, ויכולה לקחת איתי לכל מקום כולל נסיעות לחו"ל ובכך אני יודעת שאני נהנית מחטיף מזין ובריא, קיבלתי להתנסות את חטיפי חלוה בטעם וניל החדשים של אחוה, והם ממש טעימים, ונהדרים לפינוק לצד הקפה, ובכל רגע שאני רוצה להנות, ואני בהחלט מעדיפה את החלוה של חברת אחוה בזכות הרכיבים הנהדרים, אז תמצאו לכם רגע לעצמכם ופשוט תהנו מהרגעים המתוקים הקטנים.

חטיפי חלוה נחשבים למתוקים מהטבע, היכולים לשמש פתרון נהדר כקינוח או כנשנוש מתוק במהלך היום. לדברי יעל דרור, דיאטנית קלינית וספורט M.Sc, טחינה ושומשום נחשבים למאכלים מאד בריאים המגיעים אלינו כמעט ללא התערבות, ישר מהשדה. הטחינה עשירה בברזל, סידן וחומצות שומן חיוניות, בעלת טעם עשיר ומרקם ממכר. הפיכתה של הטחינה הבריאה לחלוה, מספקת הנאה מתוקה ושומרת על היתרונות התזונתיים שבטחינה. חטיפי חלוה של אחוה הם פתרון נהדר להנאה מתוקה, באופן שמאפשר לשלוט על הכמות והמידה. כל חטיף מגיע באריזה אישית שמאפשרת שליטה טובה על כמות המתוק שאוכלים. החטיפים מכילים כ – 50% טחינה גולמית משובחת של אחוה ואפשר להכניס אותם לתיק לאכילה תוך כדי יום העבודה או הלימודים, או לצד שתייה חמה, כאשר מרגישים צורך בנשנוש מתוק מהטבע.

קרדיט צילום: יעל האן

חלוה אחוה נחשבת לחלוה הנמכרת ביותר בישראל. החברה הנה מובילת הקטגוריה ומחזיקה בנתח שוק כספי של מעל ל- 55%, הובלה עליה היא שומרת לאורך שנים ארוכות.

כשר פרווה בהשגחת בד"צ עדה חרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 12 – 14 ₪ לאריזת 300 גרם.

להשיג ברשתות השיווק המובחרות.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן