היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

רשת בתי הטבע הירושלמית "זמורה אורגני" פתחה סניף רביעי במבשרת ציון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

רשת בתי הטבע הירושלמית "זמורה אורגני", בבעלות בצלאל זמורה, פתחה סניף רביעי במבשרת ציון, בשדרות הראל 5. הסניף החדש, אשר הוקם בהשקעה של כמיליון ש"ח ומשתרע על שטח של 150 מ"ר, מצטרף לשלושת סניפי הרשת בירושלים – בגבעת שאול, בתלפיות ובמושבה היוונית.

סניפי הרשת מציעים מגוון רחב של מחלקות: פירות וירקות אורגניים טריים מידי יום; מוצרי מזון במגוון קטגוריות (צמחוני, טבעוני, ללא גלוטן, ללא סוכר, לחמים ומאפים, עוף אורגני, מוצרי חלב, תחליפי חלב, תחליפי בשר, קטניות ודגנים, עוגות ועוגיות, גלידות ועוד); מחלקה מיוחדת של פירות יבשים ומיני אגוזים וזרעים הנמכרים במשקל; תוספי תזונה; חומרי ניקוי אקולוגיים; מוצרי טיפוח טבעיים ועוד.

פתיחת הסניף הרביעי של רשת "זמורה אורגני" מהווה בשורה נהדרת לתושבי מבשרת ציון והסביבה, אני מאוד שמחה לשתף במוצרים שקיבלתי להתנסות מרשת בתי הטבע "זמורה אורגני", רשת שמזמנת לכולנו את האפשרות להשתמש במוצרים בריאים וטבעיים יותר, כך כל המשפחה מרוויחה מוצרים נהדרים וגם אורגניים, ועכשיו כאשר אנו נמצאים בפתחו של החופש הגדול וימי הקיץ יהיה לנו טעים ובריא יותר.

המוצרים שקיבלתי להתנסות, קרם קוקוס אורגני, נהדר למגוון שימושים, שייק עם פירות, הקרמת תבשילים, חזה עוף מוקפץ ועוד, מאוד שימושי בבית ממליצה להחזיק קבוע במזווה, המוצר הנהדר הנוסף שאני מציגה לכם, עוגיות דגנים אורגניות עם פירות, טעים לכל המשפחה, אפשר לקחת לחופשה בארץ ובחו"ל, לבילוי בפארק ,ים או בריכה, נהדר לתת לילדים במקום ממתק, הרבה יותר מזין ובריא בזכות הסיבים התזונתיים וגם ממש טעים.

רשת "זמורה אורגני", מציעה גם מגוון זרעים, קטניות, שקדים, אגוזים, פירות יבשים ועוד, קיבלתי שקדים פרוסים  מולבנים טבעיים במשקל, מוצר ממש מועיל למגוון מאפים, תבשילים, עוגות, ירקות מבושלים ועוד, טיפ ממני מומלץ לשמור במקפיא, הכנתי שעועית ירוקה מוקפצת ומעל פזרתי שקדים פרוסים מולבנים של רשת "זמורה אורגני",

השקדים הפרוסים מולבנים מאוד טעימים וקריספיים, ונהדרים מעל מנת השעועית, וכך יש לכם מנה מנצחת ובריאה לימי הקיץ, בהכנה פשוטה וקלה, מצרפת את המתכון להנאתכם.

מבשלים שעועית ירוקה קפואה עד שמתרככת, מסננים מהמים הרותחים ומקררים, שמים 3 כפות שמן זית על מחבת, ומוסיפים 3 שיני שום קצוצות, מטגנים עד להשחמה, ומוסיפים את השעועית הירוקה, מטגנים כ-5 דקות, מוסיפים מלח, פלפל, אפשר טריאקי, מעל מפזרים שקדים פרוסים מולבנים, ופלחי לימון ונהנים, מתוספת נהדרת לארוחה.

בצלאל זמורה, הבעלים של "זמורה אורגני", ובן למשפחת חקלאים, מציין כי הסניף החדש במבשרת ציון מהווה עבורו סגירת מעגל: אביו, אריה זמורה ז"ל, היה המתיישב הראשון באדמות מבשרת ירושלים. מאוחר יותר המשפחה נטשה את החקלאות לטובת בנייה ויישוב.

כמקובל ברשת, גם הסניף החדש במבשרת מציע ייעוץ נטורופתי ללא תשלום (טלפוני או בסניף). החנייה במתחם חינם, והחנות נגישה לנכים.

ל"זמורה אורגני" גם אתר מכירה להזמנת משלוחים באזור ירושלים, מבשרת ציון והסביבה.

סניפי זמורה אורגני: בירושלים: המושבה היוונית – רחוב אמציה 1, גבעת שאול – רחוב רבי ישראל נג'ארה 37, תלפיות – רחוב יד חרוצים 5; ובמבשרת ציון – שדרות הראל 5.

שעות פתיחה: א'-ד'  7:00  – 20:30, יום ה' 7:00 – 21:00,  ביום ו': 7:00  – 14:30.

פרטים והזמנות באתר  https://www.zmora-organi.co.il/

קרדיט צילומים: רשת "זמורה אורגני"

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן