היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

הלהיט של הקיץ! " Balloon Story " תערוכת ענק של בלונים ומייצגי אוויר שטרם נראתה בישראל! האנגר 11 נמל תל אביב – קיץ 2023

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בהשראת מוזיאון הבלונים בפריז הושקה לראשונה בישראל תערוכת "בלון סטורי".

חווית בלונים, מייצגי אוויר ומתנפחים מהגדולות בעולם, המשלבת חצי מיליון בלונים בשטח של 3000 מ"ר.

בחודשים יולי ואוגוסט תתקיים בהאנגר 11, לראשונה תערוכת הבלונים "בלון סטורי". התערוכה, מהגדולות בעולם והגדולה ביותר שהיתה אי פעם בישראל, תתפרס על שטח של מעל 3,000 מ"ר עם עשרות מייצגי בלונים ומיצגי אוויר מדהימים.

הקיץ הזה כל המשפחה יכולה לחוות עולם מופלא עמוס בחוויית בלונים עוצרת נשימה שמחזירה אותנו גם לילדות, עם הצבעוניות המטורפת ודמויות ואתרים אהובים שמורכבים מבלונים, מתנפחים צבעוניים ומייצגי אוויר ענקיים.

אני ביקרתי בתערוכה הקסומה הזאת, ואני חייבת לציין שזוהי תערוכה כל כך יפה ומיוחדת, וממש מומלץ לבקר בה, הנאה מובטחת לכל המשפחה, ויש הרבה מה לראות, פשוט מדהים להסתובב בין מיצגי הבלונים השונים ויש הרבה כאלה, ולספוג את היופי והעיצוב, אין ספק שמדובר בתערוכה מיוחדת, ומי שעיצבו בהחלט מוכשרים מאוד.

התערוכה הצבעונית של הקיץ: הבלון סטורי תכלול כ-500,000 בלונים מחומרים מתכלים, שיבטיחו חוויה מדהימה לכל המשפחה תוך מחשבה על כדור הארץ ושמירה על הסביבה.

בתערוכה תוכלו לחוות עולמות שונים ומגוונים הבנויים מבלונים. ממתחם הג'ונגל הטרופי, הטיול למרגלות פסל החירות מניו-יורק ומגדל אייפל מפריז, הגיחה לגלקסיה לצד מעבורת חלל באורך 12 מטר, צלילה במנהרת עולם הים ומפגש מרהיב עם תמנון המצולות.

הקהל מוזמן ללכת לאיבוד במבוך הענקי ועוד שלל הפתעות – בהן מייצגים מתנפחים ואזורים אינטראקטיביים שיאפשרו למבקרים לקחת חלק פעיל בחוויה.

בבלון סטורי מעל 100 אמנים מקומיים ובינלאומיים מתכננים להפוך את הסטורי שלכם לדבר הכי צבעוני שיש.

התערוכה שתיערך במהלך החופש הגדול מתאימה לילדים ומבוגרים כאחד ומבטיחה לכלל המשתתפים אירוע ייחודי שלא רואים כל יום בישראל.

האנגר 11 נמל תל אביב

21.07-31.8.2023

שעות הפעילות

ימי ראשון עד חמישי – 09:00-21:00

ימי שישי-  09:00-16:00

מחיר כניסה

מחיר מלא – 149 ₪

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן