היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

בשורה לבעלי עור אקנתי ועור במצבי אדמומיות וגירוי פיתוח ישראלי NEOX Dermacare גאה להשיק את אקמנד אינטנס קרם מולטי אקטיבי לטיפול בקשת מצבי יתר השומניות, פצעונים, אדמומיות וגירויי עור, בנוסחה חדשנית מבוססת PAD – הדור החדש של החומצה האזלאית. פעיל, יציב ובטוח!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

חדש חדש, אקמנד אינטנס – מסדרת NeoPure  של המותג הישראלי-גלובלי NEOX Dermacare הוא קרם חדש! מולטי אקטיבי, קליל ונעים, המבצע פעולה יעילה וממוקדת למניעת חסימת נקבוביות, שומן עודף ופצעונים. הקרם מספק מענה רחב למצבי אקנה, סבוריאה ורוזיצאה – אדמומיות כרונית בפנים.

זוהי בשורה נהדרת לסובלים מעור אדמומי, שומני ועם פצעונים על הפנים שיכולים מאוד להטריד גם מבחינה אסתטית וגם מבחינת גירודים, עור הפנים מאוד רגיש ויכול להזדהם בקלות, במיוחד במצבים מטרידים שאין להם מענה מיידי, אבל יש תסכול רב, לכן הקרם החדשני אקמנד אינטנס, ממש עוזר ומרגיע את עור הפנים, ועוזר מאוד לסובלים.

הבת שלי התנסתה במוצר בגלל פצעונים ואדמומיות על עור הפנים, ובהחלט הרגישה הקלה משמעותית, והפצעונים פחתו לה משמעותית, מאוד חשוב לטפל ולמרוח קרם פנים אשר מסייע לבעיה, והקרם הזה בהחלט עושה את הפעולה המיטבית, ומדובר בקרם קליל אשר נמרח נהדר, ובהחלט מומלץ לשימוש יומיומי, רק חשוב לציין שחובה לשים מעליו קרם הגנה.

החידוש של אקמנד אינטנס: המוצר כולל הרכב פעיל של פוטסיום אזלואיל דיגליצינט –  PAD שהוא הדור החדש של החומצה האזלאית (תרכובת נוגדת דלקת שהיא פעילה ודומיננטית בתחום הקוסמטיקה המקצועית הטיפולית) וכן, תשלובות פעילות מהצומח.

הייחוד של ה- PAD: התועלות והיעילות זהים לאלה של החומצה האזלאית והוא לא גורם לגירויים, יובש ואדמומיות. מתוך כך הוא מאפשר פעילות גם במצבי עור בעייתיים ורגישים יותר.

פעילות האקמנד אינטנס:

משחרר נקבוביות חסומות ומונע התפתחות חיידקית.

מסייע במניעת דמודקסס (טפיל הגורם לאדמומיות/רוזציאה).

שומר על המיקרוביוטה ותקינות המחסום העורי.

שומר על מראה מאט צלול ומונע הברקה.

השימוש במוצר מחייב שימוש בקרם הגנה במהלך שעות היום 

מחיר:  218 ₪  50 מ"ל | לרכישה דרך אנשי מקצוע

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן