היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

ALOKINO – העלמת נימים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

נעים להכיר: Fotona SP Dynamic טיפול מהפכני בלייזר להעלמת נימים.

נימים בולטים הם בעיה שהמון נשים מכירות מקרוב, ומלבד המטרד האסתטי שבדבר, גורמים הנימים גם לאי נוחות ואף לבפגיעה בבטחון העצמי.

מהיום, כבר אין סיבה לסבול, יש סוף סוף פריצת דרך בעולם הדרמטולוגיה עם הצגת Fotona SP Dynamic, טכנולוגיית לייזר חדשנית שנועדה להעלים ביעילות נימים בולטים.

טיפול מהפכני זה זוכה לפופולאריות רבה בזכות יעילותו הבלתי מתפשרת, והוא זמין בלעדית במרפאת  Alokino היוקרתית, הידועה בזכות שנות הניסיון והמומחיות שלה בתחום.

בעיית הנימים, הידועים גם בתור ״ורידי עכביש״ או כלי דם ״שבורים״, הם כלי דם קטנים מורחבים המופיעים לעתים קרובות כקווים אדומים או כחלחלים על פני העור. סימנים אלה, יכולים להופיע עקב גורמים כמו הזדקנות, גנטיקה, שינויים הורמונליים, חשיפה ממושכת לשמש או מצבים רפואיים מסוימים.

למרות שהם לא מזיקים, נימים יכולים להוות גורם לירידה בערך העצמי ובכך לפגוע באיכות החיים.

טכנולוגיית הלייזר Fotona SP Dynamic מכוונת אל ההמוגלובין שנמצא בכלי הדם ומפגש זה, יוצר תגובה, שבעקבותיה דופן כלי הדם נהרס.

הגוף מפנה את הרקמה הפגועה באותו אופן שהוא מפנה רקמת דם במקרה של חבלה.

התוצאה המתקבלת היא עור במראה חלק ואחיד יותר בגוון.

עם היכולות המגוונות והמדוייקות שלה, מציעה טכנולוגיית Fotona SP Dynamic טיפול בטוח ויעיל שמפיק תוצאות יוצאות דופן.

מרפאת Alokino , הידועה במחויבות שלה למצוינות, גאה להציע את הטיפול Fotona SP Dynamic לקהל לקוחותיה. עם וותק ומומחיות של שנים רבות בתחום, מרפאת אלוקינו עומדת בחוד החנית של עולם טיפולי האסתטיקה המתקדמת.

השילוב של רופאי העור המנוסים של Alokino וטכנולוגיית Fotona SP Dynamic המתקדמת מבטיח שהמטופלים יקבלו את הסטנדרט הגבוה ביותר של טיפולים ויגיעו לתוצאות מיטביות.

אחד היתרונות הבולטים בטיפול Fotona SP Dynamic הוא אופיו הבלתי פולשני. שלא כמו שיטות טיפול מסורתיות, Fotona SP Dynamic אינו דורש חתכים או זמן החלמה. מטופלים יכולים לחזור לשגרה היומיומית שלהם מיד לאחר ההליך, מה שהופך אותו לאופציה נוחה גם לאנשים עם לו״ז צפוף במיוחד.

בנוסף, מערכת הלייזר Fotona SP Dynamic ידועה בדיוק העבודה שלה וביכולתה לכוון לכלי דם ספציפיים מבלי לגרום נזק לעור שמסביב. דבר אשר  מבטיח חווית טיפול נוחה ויעילה יותר למטופלים.

לקביעת תורים

לינק ליוטיוב

קרדיט צילומים: FOTONA

 

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן