היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

דרישה מוגברת לעוגות שמרים אישיות חברת "אחוה" משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית: רוגעלך,מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

בעקבות המלחמה נרשמת צריכה מוגברת של מערכת הביטחון, השלטון המוניציפלי וחברות ההסעדה לעוגות שמרים אישיות ולעוגות בחושות, מאות אלפי יחידות סופקו בחודש אוקטובר על ידי "אחוה" , רוגעלך שוקולד, דניש שוקולד ודניש קינמון, בטעם של אפייה ביתית באריזה אישית שומרת טריות.

ובימים מורכבים אלו, זמן מלחמה, הרבה חיילים שומרים על מדינת ישראל, ואין כמו לפנק אותם בעוגות אישיות, מתוקות וטעימות, ולכבוד המאמץ הזה, חברת אחוה ממשיכה לשדרג ולחדש עם סדרת עוגות בוקר באריזות חדשות, וכמובן שאין פשרות בטעם ובמחיר, ובהחלט כיף לפנק את כולם בימים מתוחים אלו, ולהנות בעוגות אישיות מנחמות.

חברת אחוה, היצרנית המובילה בישראל של מוצרי טחינה, חלוה ודברי מאפה, משיקה סדרת עוגות בוקר חדשה באריזה אישית. הסדרה כוללת 3 מוצרי מאפה בטעמים נפלאים ובאיכות של אפייה ביתית: רוגעלך, מאפה בטעם שוקולד ומאפה קינמון. העוגות האישיות של אחוה הן הקרובות ביותר לעוגות קונדיטוריה, עשויות מבצק שמרים נימוח, עשירות במילוי של שוקולד וקינמון, נימוחות בפה ובעלות טעם של אפייה ביתית. העוגות משווקות באריזה אישית של 120 גרם ומתאימות כארוחות ביניים, כקינוח מפנק ולפתרון אכילה מחוץ לבית לצד שתייה קרה או חמה.

קרדיט צילום: יעל האן

על פי דו"ח של חברת סטורנקסט, פערי המחיר בין "אחוה" לבין המותגים האחרים בתחום הטחינה, החלוה והעוגות הארוזות הוא מעל ל- 20%! אחוה הינה מובילת קטגוריה ומציעה את המחיר הזול לכל אורך השנה, בלי קשר למבצעים. סדרת העוגות האישיות החדשה של "אחוה" תימכר במחיר שווה לכל נפש של כ-2.5 – 3.5 ₪ בלבד ליחידה.

לדברי יובל מלאך, סמנכ"ל השיווק של חברת "אחוה", מעל לכ-700,000 עוגות אישיות הוזמנו בחודש אוקטובר, בעיקר על ידי מערכת הביטחון וחברות ההסעדה. "אנו שמחים לתת מענה לשוק הישראלי, בטח בזמנים כאלה, ולהביא לצרכן מוצרי מאפה טעימים, באיכות של מיטב הקונדיטוריות ובמחיר שווה לכל כיס".

כשר פרווה בהשגחת בד"צ העדה החרדית ירושלים.

מחיר מומלץ לצרכן: כ- 2.5 – 3.5 ₪ לעוגה אישית באריזת 120 גרם.

להשיג ברשתות המזון, המכולות וחנויות הנוחות ברחבי הארץ.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן