היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – סיפורי תומי תום מאת רונית סטלקול אברם…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספר הילדים סיפורי תומי ותום מאת רונית סטלקול אברם, מאגד סדרת סיפורים מעצימים לילדים, כאשר מתוך כל סיפור מעבירים לילדים המתוקים מסרים לחיים עם עוצמה ובטחון, מאוד חשוב להנחיל ערכים כבר מגיל צעיר מאוד, וגם להעצים תכונות ומעשים חיוביים, מאוד אהבתי את המסרים מהסיפורים, וגם את האיורים הצבעוניים של יובל אברם בתה של הסופרת רונית סטלקול אברם, מתאים גם לגני ילדים, וגם מתנה נהדרת עם הרבה ערך מוסף.

רַק אֲנִי אֵדַע לָבֶטַח

אֵיזֶה מִין כַּפְתּוֹר קָטָן

יְכַוֵּן הֵיטֵב תָ'רוּחַ

כְּדֵי לִדְחֹף מִפְרָשׂ לָבָן."

 

וְחִיּוּךְ רָחָב פּוֹשֵׁט לוֹ

עַל פְּנֵי אִמָּא הַיָּפוֹת

"אֵיזֶה מִין חָכָם נוֹלַד לִי,

נִגְמְרוּ הַדְּאָגוֹת.

 

הָעוֹנוֹת כְּבָר לֹא יַגִּיעוּ

כְּמוֹ שֶׁעַד כֹּה, כָּכָה סְתָם,

תּוֹם שֶׁלִּי יַעֲשֶׂה פֹּה סֵדֶר

יְתַקֵּן אֶת הָעוֹלָם."

סדרת "סיפורי תומי תום" היא לא רק סדרה שמלמדת במילים המחושבות בקפידה כיצד לאפשר לילדכם להיות הגרסה המשובחת ביותר של עצמו, אלא גם סדרה שמבטאה באופן מעשי אילו תוצרים נפלאים מושגים כשאכן מאפשרים זאת, שהרי הסדרה עצמה היא ביטוי לתוצר שכזה.

הסדרה כרוכה באופן ייחודי בתוך ספר יחיד ועב כרס שהופך בכל קריאה לבית מוכר ואהוב לילדים. תומי תום ואימו, המככבים בכל הסיפורים, נכנסים בקלות לליבם של קהל הקוראים הצעיר ומשפרים את עולם האמונות שלהם, באופן שימגנט לחייהם מציאות טובה יותר, אך גם באופן שיצמיח בחברה שלנו דורות ערכיים אשר רואים גם מעבר לעצמם.

בשנת 1999 ולאחר לידה של חמש שעות, הונחה על חזה של האם היולדת תינוקת קטנה שהתבוננה היישר לתוך עיניה. היא הייתה אחרת לגמרי משני אחיה הגדולים, ומבטה המיוחד עורר באם אמירה שהפתיעה את כל נוכחי חדר הלידה ואף את האם עצמה: "אני מכירה אותה!" היא אמרה בקול.

במסגרת מסע רוחני מרתק שאליו יצאה האם בחפשה הסבר לאירועים נוספים יוצאי דופן שאירעו בחייה, גילתה כי בתה הקטנה אכן חייתה איתה ברשימה ארוכה של גלגולי חייה הקודמים.

עו"ד רונית סטלקול אברם שימשה גזברית ומזכירת איגוד מקצועי במשך כ-28 שנים בהסתדרות העובדים בחיפה. במהלך שנים אלה סיימה בהצטיינות את לימודי המשפטים, התמחתה בפרקליטות מחוז חיפה אזרחי והוסמכה כעורכת דין. במקביל לעיסוקים הללו ולאחר לידת בתה יובל, נחשפה רונית לרזי עולם הרוח, שבו מצאה תשובות לשלל אירועים יוצאי דופן שאירעו במהלך חייה. רונית הוציאה לאור רומן ששמו "משהו בי יודע" והפכה למורה לראייה רוחנית, מאמנת הוליסטית להתפתחות, מרצה על עולם הנסתר, מרפאה בשחזור גלגולים וכן לסופרת ומשוררת.

ליובל, שהיא סטודנטית לאדריכלות נוף בטכניון, ולאמה, מערכת יחסים ייחודית ומיסטית. העומק ההיסטורי שקיים בין השתיים רקם יצירת מופת משותפת, הטבולה במסרי העידן החדש. מילים חזקות של אם, המתורגמות לציורים מרהיבים ומלאי רגש של בתה.

עו"ד רונית סטלקול אברם רואה במסרים ששזרה בסיפוריה חלק משליחותה המופלאה. האות לפתיחתה של שליחות זו היה לידתה של בתה יובל, שהיא, באופן קארמתי, גם שותפה משמעותית ליצירה זו.

הספר: סיפורי תומי תום

הסופרת: רונית סטלקול אברם.

מאיירת: יובל אברם

ז'אנר: ילדים.

כריכה: קשה.

מספר עמודים: 70 עמודים, מחיר 100 ש"ח

הוצאה לאור: ספרי ניב.

שנת הוצאה לאור: 2022.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן