היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה – "פשוט להיות בריא" – עשרה עקרונות בסיסיים לבריאות טובה יותר מאת שרית כהן פטל

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

הספר "פשוט להיות בריא" מאת שרית כהן פטל הוא מדריך פרקטי ויעיל כתוב בצורה ברורה, אשר שוטח בפניכם עשרה עקרונות בסיסיים, פשוטים וחשובים מאין כמותם, שמומלץ מאוד ליישמם עבור כל אדם בריא וכל אדם שבריאותו חשובה לו וחשוב לו להישאר בריא ולאורך זמן רב, הרגלים לתזונה מועילה מאוד חשובים לכל אדם, ודרך הספר החשוב "פשוט להיות בריא", מקבלים סדר והבנה, ואני מאוד אהבתי את הרעיון של העקרונות, ואני בהחלט מאמצת, ואתחיל להתנסות בחלק מהעצות, ספר מומלץ מאוד.


התזונה היא הדלק שלנו וגם החומר הבונה אותנו, ולכן חשוב שנשתמש בדלק הנכון עבורנו, בכמות המדויקת לנו ובדרך שמותאמת עבורנו. יישום העקרונות שבספר זה, ייחסוך מכם תחלואים נפוצים ורבים כמו: צרבת, דלקות בבטן וכאבי בטן, סוכרת, כולסטרול וכל 'מתנות' היפות שנשמח להדיר מחיינו. והזמן הנכון ביותר ליישם אבני דרך אלו לאכילה טובה יותר הוא עכשיו! כמובן בהדרגה ובהתאמה.

לצד השפע הרב שהוא מנת חלקנו, נוצרו בעולם המערבי אתגרים רבי עוצמה ובהם: תחלואה הולכת וגדלה, ולצידה התפתחו גישות רבות של תזונה: טבעונות, צמחונות, פלאו, קטוגני, צום 16:8 ומה לא? בדרך כלל גישה כזו או אחרת מגבילה אותנו למזונות ולכללים מסוימים. כל גישה מוצעת רחוקה מלהתקרב לחיינו האמיתיים, וברוב הפעמים היא אכן תוביל אותנו לירידה זמנית במשקל, וקרוב לוודאי שלא בצורה בריאה. ככל שנשאף למשקל תקין ולבריאות לאורך זמן, אנו חייבים לעשות דברים בצורה שונה לגמרי.
אז מה באמת טוב ביותר עבורנו? בעולם של ידע ומידע אינסופיים החלטתי לעשות קצת סדר בכל ה'אי סדר'. בספר זה מוצג מידע תכליתי שיצליח להשאיר אתכם עצמאיים יותר בבחירותיכם על מנת שתצעדו, תרוצו או תדוושו בבטחה לאורח חיים בריא יותר. עשרת העקרונות המופיעים בספר זה יאפשרו לכם חופש אמיתי לאכול באופן כזה, שישאיר אתכם בריאים ובעלי משקל מאוזן ותקין לאורך זמן.
איך נדע מה טוב עבורנו?
אין תזונה אחת שטובה לכולם! כל אחד ואחת בעל/ת גוף משלו, תמהיל שונה ואורח חיים אחר. אך לפני שנטריד את עצמנו בכל סוגיית מזון שהיא, חשוב מאוד להבין מערכת של כללי יסוד בסיסים, המפורטים בספר זה בקצרה ובבהירות. כללים אלו חשובים הרבה לפני יישום של כל דיאטה או יוזמה תזונתית כזו או אחרת.

אודות המחברת: שרית כהן פטל נשואה לאריאל ואם לשלושה, יועצת ומנחה מוסמכת לבריאות טבעית מבוססת מדע – לאור גישת הרמב"ם, מגמת תזונה. מאמנת אישית ועסקית. נומרולוגית תודעתית. לימודים במדיסין. רואת חשבון, בוגרת תואר שני וראשון בהצטיינות במינהל עסקים של המכללה למינהל.ינהל עסקים של המכללה למינהל.

הספר: פשוט להיות בריא , הסופרת: שרית כהן פטל.
ז'אנר:
עיון.
עריכה לשונית וספרותית:
רחל בירנבוים, הגהה לשונית: יהורם גלילי.
כריכה:
רכה.
הוצאה לאור:
עצמית.
מחיר: 99 שקל
מספר עמודים: 194.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן