היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – "גיל גול והתות" מאת מזלטוב רוחמה כהן…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספר הילדים גיל גול והתות מאת מזלטוב רוחמה כהן, מלווה באיורים המקסימים של דיאנה שמעון, הספר מאוד מיוחד ובכל דף ישנם שירים לילדים הקטנטנים, הספר מעורר סקרנות לתנועה, ובכל שיר קיים ערך מוסף התורם להתפתחות מעצימה ושמחה של הילד, זמן איכות של הילדים עם ההורים בפיתוח מיומנות להמשך הדרך.

גִּיל וְגוּל, שְנֵי חֲבֵרִים,

שָׂחוּ בַּיָּם הָרָחָב,

הִגִּיעַ גַּל גָּדוׄל עֲנָק,

הֵנִיף אוׄתָם אֶל עָל.

 

הֵרִימוּ אֶת הָרֹאש מֵעַל הַמַּיִם,

מִתַּחַת צָלְלוּ.

אַיֵּה הֵם חֲבֵרִים הַשְּנַיִם?

זֶה אֶת זֶה חִפְּשׂוּ.

מתוך השיר "גִּיל וְגוּל בַּיָּם"

ספר ייחודי ומקורי זה הוא הרבה מעבר לאוסף שירי ילדים. השירים שבו נכתבו במהלך עבודה רבת שנים עם הורים וילדים לפי גישה ייחודית ומותאמת. הספר מקדם את התפתחותו החושית, המוטורית, המנטלית והמוזיקלית של הילד החל מגיל לידה ועד חמש.
השירים הולחנו והוקלטו באולפן מקצועי וקובצו יחדיו עבור כל הורה, סבא, סבתא וצוות חינוכי, המעוניינים לגדל ילדים בריאים פיזית ורגשית, להתקרב לעולמם ולהיות שותפים פעילים ויצירתיים בהתפתחותם.

כל שיר לקוח ממעגל חייו הראשון של הילד, מעורר בו את התנועה, החושים והסקרנות ומעודד אותו לחקור את סביבתו, את האחרים ואת עצמו. בכל שיר בספר, הכולל איורים אומנותיים של הציירת דיאנה שמעון, תמצאו ערך התורם להתפתחות מאוזנת, שמחה ובריאה, מסקרנת ויציבה של הילד – בדגש על טיפוח ופיתוח מיומנויות שיהוו אבני יסוד עבורו.

מזלטוב רוחמה כהן, מייסדת ובעלים של "בריאה" – בית לריפוי פנימי נשי ומחברת הספר "מרחב מאפשר צמיחה – המדריך לחיים וללידה קלה ומתקדמת", היא בעלת ניסיון של כ 30- שנה בהוראה ובהדרכה, ומעל 20 שנה מלווה, מרצה, יוצרת ומטפלת הוליסטית לקבוצות וליחידים.

הספר: גיל גול והתות

הסופרת: מזלטוב רוחמה כהן.

איורים: דיאנה שמעון

ז'אנר: ילדים.

כריכה: קשה.

מספר עמודים: 24.

מחיר: 78 ש"ח

הוצאה לאור: גלילי הוצאה לאור.

שנת הוצאה לאור: 2024.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן