היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

ביום האישה הבינלאומי מגיע לנו להיראות טוב ו- Gerovitalמפנקת אותנו במבצע מיוחד: 50% הנחה על המוצר השני!

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

המבצע כולל מגוון רחב של מוצרי Gerovital  בעלת הנוסחה הייחודית לטיפול בקמטים

אנחנו, הנשים, רוצות להיראות טוב כל השנה, אבל יום האישה הבינלאומי החל ב-9 במרץ, הוא הזדמנות מצוינת להשקיע בעצמנו, ולהראות טוב במיוחד ביום הזה. זה היום שלנו!

חברת הקוסמטיקה Gerovital ,  משיקה מבצע מיוחד לרגל יום האישה הבינלאומי: 50% הנחה על המוצר השני (הזול ביניהם).כמום כן  5% הנחה  נוספת לחברי מועדון ברכישה באתר . Gerovital משווקת בישראל על ידי חברת 'פארמה מדיק' (י.א.א. טכנולוגיות רפואיות).

המבצע חל על סדרות טיפוח המשלבות את אנזים הנעורים  youth super-enzyme sod  עם חומצה היאלורונית מדור חדש  Primalhyal Ultrafiler שמסייעים להפחתת קמטים והגברת לחות לעור הפנים.

בין מוצרי gerovital המשתתפים במבצע: קרם לטיפול בקמטי עיניים, מצח, שפתיים, קרם אנטי אייג'ינג לחידוש אינטנסיבי של עור הפנים, קרם הבהרה לתיקון כתמים כהים, קרם לילה ליפטינג, אמפולות עם חומצה היאלורונית ריכוז 5%, סרום אנטי אייג'ינג, סרום מילוי מרוכז מועשר ב-6% חומצה היאלורונית, קרם נגד קמטים מעושר ב3% חומצה היאלורונית ומים מיסלריים מועשרים בחומצה היאלורונית.

כל התכשירים עברו בדיקות דרמטולוגיות במעבדות החברה באירופה; המוצרים לא נוסו על בעלי חיים.

תאריכי המבצע החל מ5.03 – עד ה10.03

את המוצרים ניתן להשיג ברשת בתי  המרקחת  "מכבי פארם"  בפריסה ארצית ובבתי מרקחת מובחרים ברחבי הארץ וברכישה דרך האתרhttps://gerovital.co.il /

Gerovital היא חברת קוסמטיקה עם מעל ל-130 שנות ניסיון, מסורת ומצוינות בתעשיית הקוסמטיקה העולמית. החברה נוסדה ברומניה ב-1889 והיא אחת מיצרניות הקוסמטיקה הבולטות באירופה. את תהילתה רכשה Gerovital הודות לתכשיריה המקוריים של פרופ’ אנה אסלן, גרונטולוגית שעסקה בתחום הגריאטריה והייתה ידועה בזכות מאבקה נגד תהליכי ההזדקנות הטבעית של העור. פרופ' אסלן חתומה על המצאת פורמולת האנטי-אייג’ינג הראשונה בעולם.

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן