היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם משיק: מוצצים עם ידית זוהרת בחושך NUK Happy Nights

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

NUK, מותג מוצרי התינוקות מהמובילים בעולם, המשווק על ידי ניאופרם מוצרי צריכה משיק דגם חדש של מוצצים זוהרים בחושך: NUK Happy Nights, עם ידית בעלת אפקט זוהר בחושך, המהווה פיתרון יעיל לכל אותם הורים מותשים, המנסים לאתר את המוצץ הנעלם של התינוק באמצע הלילה.

לאחרונה הפכתי להיות סבתא מאושרת לנכדי המתוק, ומוצצים הם חלק בלתי נפרד, מרגיעים מאוד ועוזרים להרדם, אך בלילה שבתי ממש עייפה היא מחפשת שוב ושוב את המוצץ, לכן הפתרון הנהדר של מוצץ זוהר בחושך בהחלט מצויין לכל הורה לתינוק, מאוד אהבתי את הפטנט הנהדר של חברת NUK בהחלט מוצץ שגורם לאושר להורים המותשים.

עזרה קטנה ומושלמת ללילה רגוע

מוצץ NUK  הפי נייטס, ניתן לאיתור בקלות בלילה, הודות לידית בעלת אפקט זוהר בחושך. האור העדין הינו מחומר זוהר הבטוח לתינוק. דגם זה, מתווסף למוצצי Night & Day NUK שאף הם זוהרים בחושך, ובעלי כפתור שטוח (ללא ידית). הרחבת מגוון המוצצים הזוהרים היא חלק מטרנד 'הזוהרים בחושך', שחוזר ובגדול בתחום האופנה.

מומלץ על ידי מומחים

מוצצי NUK אינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים בלסת. בזכות הצורה השטוחה, הדקה והצרה של פטמת המוצץ, אשר מקטינה למינימום את הלחץ על השיניים הקטנות והלסת ומשאירה מספיק מקום לתנועות היניקה הטבעיות – שתי סיבות נוספות מדוע מוצץ NUK מוערך כל כך ובמקביל מומלץ גם על ידי מיילדות, רופאי ילדים ואורתודונטים. 100% מהאורתודונטים שהשתתפו במחקר שוק אישרו, שהמוצצים של NUK אינם גורמים לשיניים עקומות או לליקויים במבנה הלסת,* 100% מרופאי הילדים אישרו שהמוצצים מתאימים באופן אופטימלי לחך של הילדים* ו- 100% מהאורתודונטים, רופאי הילדים והמיילדות, אישרו שמוצצי NUK מתאימים להרגעת הדחף המולד ליניקה.* עוד עלה מהמחקר, כי 86% מהמיילדות ימליצו על מוצצי NUK, לאימהות מניקות, המעוניינות לתת מוצץ.*

מאושר על ידי הורים

מוצצי NUK מתאימים בצורה אופטימלית לפה של הילדים ולכן מאומצים על ידי תינוקות במהירות (95%)**. זו הדרך בה הם מספקים רגיעה הן לתינוקות והן להוריהם. גם תינוקות יונקים מאמצים את המוצץ הזה בשל צורתו המוכרת. 92% מהאימהות המניקות שהשתתפו במחקר בלתי תלוי, אישרו שמוצץ NUK אינו מפריע להנקה**.

מוצצי NUK הפי נייטס מוצעים: לגילאי 0-6 חודשים ולגילאי 6-18 חודשים, בגוונים של אפור-סגול ואפור-כחול ומשווקים בקופסה רב פעמית לאחסון המוצץ ולניקוי היגייני במיקרוגל.

מחיר מומלץ לצרכן: 39.90 ₪ (לאריזה של זוג מוצצים).

ניתן להשיג ברשת סופר-פארם, BE, בבתי המרקחת הפרטיים, בחנויות המתמחות במוצרי תינוקות ובאתר NUK

המותג NUK המתמחה בפיתוח מוצרי תינוקות עוסק כבר מעל 60 שנה במציאת פתרונות שיקלו על חייהם של ההורים ויתרמו להתפתחותם הבריאה של ילדיהם מהלידה ועד גן הילדים. מוצרי NUK הינם חלק מחיי היומיום של תינוקות, במעל ל-110 מדינות ברחבי העולם. אתר הייצור של כל המוצצים, בקבוקי ההזנה, הכוסות, בקבוקי המעבר והפטמות של NUK, נמצא בגרמניה ועומד בדרישות איכות גבוהות ביותר.

NUK הינו מותג מבית ניאופרם מוצרי צריכה, העוסקת בשיווק ומכירה של מגוון רחב של מוצרי צריכה מעולמות הדרמו-קוסמטיקה, תוספי תזונה, תינוקות, גיל שלישי, היגיינה, טיפוח הבית ותרופות ללא מרשם (OTC). בין המותגים המשווקים ע"י החברה: אדויל, צנטרום, ליסטרין, סימיליאק, נרבן, דורמינול, מוסטלה, בלנאום, NUK ו- R3, מותג החיתולים והמגבונים בייביסיטר, חיתולי נועם למבוגרים ומוצרי הניקיון לבית של קוויק. מגוון החיתולים והמגבונים מיוצרים במפעל DPL, אשר נמצא בבעלות החברה.

ניאופרם מוצרי צריכה הינה חלק מקבוצת ניאופרם, המתמחה ומובילה במתן פתרונות משולבים וחדשניים בתחום הבריאות ושיפור איכות החיים. הקבוצה, בין היתר, מפתחת, מייצרת, משווקת ומפיצה תרופות מרשם, תרופות ללא מרשם, מוצרי צריכה וציוד ומכשור רפואי.

מחקר שוק בלתי תלוי, 50 אורתודונטים, 50 מיילדות ו- 50 רופאי ילדים, גרמניה, 2017

מחקר שוק בלתי תלוי, 307 אימהות, גרמניה, 2017

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן