היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

פינוק אמיתי כלבים: המותג היפני INABA משיק לראשונה סדרת חטיפים לכלבים שכוללת את מעדני הצ'ורו האהובים כל-כך על חתולים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

אחרי ששיגעו חתולים ברחבי העולם ובישראל, המותג היפני INABA החליט שגם לכלבים מגיע ומשיק לראשונה את סדרת חטיפי הצ'ורו המפורסמים בגרסה לכלבים.

חטיפי הצ'ורו של המותג היפני הנחשב, מהווים מעדן אהוב ומפנק, ובשל המרקם הנוזלי שלהם, הם כמו "שלוקים" המוכרים לנו בני האדם ואף ניתנים להקפאה.

כלב הוא חברו הטוב של אדם, כלב כולו לב אחד גדול ולכן כשמגדלים כלבים צריך לתת להם את האהבה והיחס הכי נהדר, אני מאוד אוהבת כלבים וגם חתולים, לדעתי כדאי לפנק אותם גם בחטיפים איכותיים וטעימים, ומשמח מאוד על השקת סדרת חטיפי הצ'ורו המפורסמים גם לכלבים, בהחלט גיוון נהדר, טעם משובח וערך תזונתי גבוה,

אלפונסו הכלב המשפחתי בהחלט אוהב להתפנק עם חטיפים טעימים ומאוד אוהב לאכול קרח בקיץ, כך שהאפשרות להקפיא את מעדני הצ'ורו לכלבים מצויינת.

החטיפים, אשר מבוקשים בעולם כולו בזכות טעמם המשובח וערכיהם התזונתיים, מגיעים במגוון טעמים ומרקמים שונים, מכילים רכיבים טבעיים ואינם מכילים צבעי מאכל מלאכותיים. החטיפים החדשניים לכלבים מיוצרים בטכנולוגיות מתקדמות וכמיטב מסורת ההקפדה היפנית, מתאימים כמזון משלים, כחטיף או כפרס, ותורמים לחיזוק הקשר בין הכלב לבעלים. את החטיפים ניתן גם להקפיא ולפנק כשלוק קפוא, כחטיף צונן בימים החמים.

מחיר: מעדני צ'ורו לכלבים- 29 ₪ לחבילה של 8 יחידות

חברת ביופט בע"מ, מקבוצת מוצרי מעברות, הינה החברה הוותיקה והמובילה בישראל לייצור ולשיווק מזון וציוד לחיות מחמד. החברה, אשר נוסדה בשנת 1972 כחלוצה בתחום הייצור של מזון יבש לכלבים ולחתולים, בנתה עם השנים מוניטין בזכות הקפדה בלתי מתפשרת על איכות, גם בארץ וגם בקרב החברות המובילות בעולם, אשר בחרו בה לייצג אותן בשוק חיות המחמד הישראלי. היום משווקת ביופט את מוצריה, הכוללים מזון יבש, לח וציוד לכ-500 חנויות מחמד בישראל, מרפאות ווטרינריות, אלפי מגדלים ולרשתות המזון הגדולות.

 

 

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן