היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

פסטיבל ג'אז כפר יונה הראשון יוצא לדרך ומזמין אתכם בערב וולנטיין למופע של דורי בן זאב

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עיריית כפר יונה בשיתוף משרד התרבות והספורט, המרכז הקהילתי והקונסרבטוריון העירוני, שמחים להזמינכם לפסטיבל ג'אז שיתקיים לראשונה במשך 5 ימים, בימים ראשון עד חמישי, בין התאריכים 14-18.2.21 – הצפייה ללא תשלום.

לראשונה, כפר יונה תארח את מיטב אומני הג'אז בארץ על כל גווניו, לחגיגת מוסיקה מרוממת נפש ומציתה את הדמיון, לרגל ציון "פברואר יוצא מן הכלל" בחברה למתנסים. בין המשתתפים בפסטיבל:  הרכב ה"אולסטארס" של סצנת הג'אז בארץ שיפתח את הפסטיבל אהרל'ה קמינסקי, אברהם פלדר, נחום פרפקוביץ', רם ארז והזמרת האגדית עדנה גורן. דורי בן זאב במופע מיוחד לרגל יום הרדיו בינלאומי, מופע אינטימי של אלון אולארצ'יק, אנסמבל מתן קליין מארח את אומן כלי ההקשה מברזיל ג'וקה פרפניאן, רביעיית קובי סלמון במחווה לבני גודמן ולסווינג, שישית "חגיגה" במוסיקת ג'אז מקורית.


קרדיט צילום: קובי מנורה

הפסטיבל שכולו בהפקה מקורית, מתקיים בתמיכת משרד התרבות והספורט.

כל המופעים ישודרו LIVE בפייסבוק "ג'אז כפר יונה" ובערוץ היוטיוב של עיריית כפר יונה, במטרה להחזיר את האהבה לעולם התרבות בקרב שוחרי מוזיקת הג'אז בישראל ובכפר יונה. כל המופעים ישודרו ללא עלות.

בערב וולנטיין, יום ראשון, 14.2.21 הפסטיבל יפתח במופע "רדיו חזק דבר אלי" עם דורי בן זאב בשעה 20:30 מוזמנים לצפות במופע ללא תשלום.

כל המופעים ישודרו בלייב ישירות לעמוד הפסטיבל  https://www.facebook.com/jazz.kfar.yona/ ובערוץ היוטיוב של עיריית כפר יונה

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן