היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

"ילדים, עכשיו לישון!" אבי ברססט משיק את ספרו הרביעי הספר הראשון שנכתב במטרה להרדים את קוראיו פרופ' רולידר בהקדמה לספר: "ספר חובה בכל בית"

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

כל הורה לילדים מכיר וחווה את בעיית השינה, החיים המודרנים מביאים איתם הרבה קדמה וטכנולוגיה, וגם במקביל הרבה חוסר קשב, חוסר רוגע ובעיות שינה קשות מנשוא, הספר הרביעי והמעולה "ילדים עכשיו לישון" מאת מאת אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, מנגיש לקורא טיפים ועצות שיכולים להביא שינוי עוצמתי ועזרה להורים בכל תהליך שינה של ילדים, וגם על הדרך טיפים להורים עצמם שיכולים לעזור גם להם לישון שינה מיטבית, בהחלט ספר חובה בכל בית, ספר נהדר עם הרבה טיפים ותובנות.

בעיית השינה הפכה למגיפה שגובה מחיר כבד ממשפחות רבות בישראל, הורים שמתהלכים עם שקיות שחורות מתחת לעיניים וילדים שחיים בחסך שינה מתמשך הם תוצר של עידן תובעני מנשוא,. הפכנו לחברה בהפרעת שינה שעושה את כל הטעויות האפשריות: מקדשת את העבודה, מכורה לכל סוגי המסכים, חיה בסטרס אינסופי ובעיקר ישנה מעט מידי."

"כשהשינה נכשלת, הבריאות נפגעת, איכות החיים נפגמת, האיזון האנרגטי מתערער, התגובות הופכות איטיות יותר, הרעב מתעורר, הכעסים מתפוצצים, העייפות עולה על גדותיה והכל נראה קשה, מסובך, מתסכל וחסר תקווה" (מתוך הספר "ילדים, עכשיו לישון").

שנת לילה רצופה ואיכותית היא לא מותרות. היא טומנת בחובה את התשובה לקשיים לימודיים, לכעסים, להשמנה, לעייפות ולתסכול, הורים וילדים זקוקים לשינה זו כתנאי הכרחי לניהול אורח חיים בריא, מאוזן ומתפקד ולשלוות נפש משפחתית.

"ילדים עכשיו לישון!"  הוא ספרו הרביעי של אבי ברססט והספר הראשון שנכתב אי פעם במטרה להרדים את קוראיו. הוא מסייע להורים להוביל את המשפחה אל שנת הלילה השקטה והטובה, בספר ניתן למצוא סיטואציות מחיי היומיום של הורים לילדים ולקבל  תשובה בגובה העיניים על הגורמים מעכבי השינה, המכשולים הפיזיים והרגשיים, מקומם של הטקסים והרגלי השינה, חשיבות העקביות וההתמדה, גישות ושיטות שונות להרדמה רגועה ונינוחה ושלל פתרונות לשעת לילה מאוחר. הספר מכיל גם שלושה סיפורי שינה מקוריים ומאויירים להקראה לילדים לפני שנת הלילה.

הספר יושק במהלך ראשון מסוגו בישראל באמצעות קמפיין דיגיטל וטלוויזיה, שבמרכזו סדרת סרטוני דוקו-ריאליטי בת 4 פרקים בכיכובם של אבי ברססט והקומיקאית הדר לוי.

תקציר הסדרה: אבי ברססט, מנטור השינה האיכותית, מייעץ למשפחות המתמודדות עם קשיי שינה במגוון גילאים ועל רקע רחב. כל משפחה נהנית מעצות הזהב של ברססט ומהספר החדש שמוענק לה בתום הביקור.  4 משפחות זוכות במהלך הסדרה ל"ביקורי בית של אבי". כל משפחה משקפת בעיה שכיחה בעולם השינה.

את אבי ברססט מלווה בביקורי הבית הדר לוי, קומיקאית ורבאלית, אם לילד בעצמה, שמזדהה עם הבעיות של הפונים השונים, מתווכת בצורה משעשעת את השאלות והטיפים ומגלה שהספר המושק עשוי להפוך לתנ"ך השינה שכל בית זקוק לו.  מסע ביקורי הבית במשפחות השונות, תחת הדרכתו של אבי, הוא גם חלק ממסע ההדרכה והמנטורינג של לוי. היא משתתפת בביקורי הבית, לומדת, מתרשמת ונערכת ל"טסט" שאליו היא מתכוננת, שיגיע באירוע המסכם של המהלך.

אבי ברססט, מנכ"ל הולנדיה, מקדיש את חייו לתחומי הנדסת ואיכות השינה. הוא מרצה בארץ ובעולם, כותב, מנהל פורומין עורך כנסים וכבר הצליח לחולל מהפכות באורח חייהם ובאיכות השינה של אנשים רבים מסביב לעולם.

ספריו "לילה במתנה" ו"הולנדיה – הספר" עוררו ומעוררים עיניין רב. ספרו "NAP – סוד השינה המושלמת" תורגם לשפות נוספות, מופץ ב- 24 מדינות  והפך ללהיט מדובר."ילדים, עכשיו לישון!" הוא ספרו הרביעי.

פרופ' עמוס רולידר כתב את ההקדמה לספר, שבה הוא מציין: "הספר ילדים, עכשיו לישון" הוא ספר חובה בכל בית. התכנים מאפשרים להורים לא רק לבין את הסוגיות הרלוונטיות הקשורות לשינה ולהפרעות שינה, אלא גם ליישם את ההמלצות לטובת פתרון יעיל לקשיי השינה הספציפיים שלהם ושל ילדיהם"

לפרטים על הספר ולרכישתו: http://avibarssessat.com/

קרדיט צילום: רפי דלויה

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן