היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

זמן קריאה לילדים – האגדה על אבן, נייר ומספריים מאת דרו דיוולט…

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

ספר הילדים האגדה על אבן נייר ומספרים, מאת דרו דיוולט, ספר ילדים קסום וצבעוני, סיפור על אבן נייר ומספרים שכל אחד מכיר מילדותו את המשחק הזה, משחק שעובר מדור לדור, ולי באופן אישי מזכיר נשכחות, ילדים שמחים שמשחקים בו, ורואים מי מנצח ומתלהבים תוך כדי המשחק בהחלט הסטוריה, דרך הסיפור ניתן להעביר לילדים מסרים, על נצחון, ועל ראיית הדרך שהיא הכי חשובה, וגם כשיש תחרות כדאי להשאר חברים, ולקחת בקלות גם הפסדים, ספר נהדר עם הרבה מסרים.



הסיפור מתחיל לפני הרבה הרבה שנים, בארץ רחוקה ועתיקה ששמה ממלכת החצר האחורית, חי לו לוחם בשם אבן, אבן היה הכי חזק בכל הארץ אבל הוא היה עצוב כי לא היה לו במי להתחרות, אבן יצא למסע אל היער שם פגש לוחמים שונים אבל את כולם הוא ניצח ולכן יצא ממלכת החצר האחורית בחיפוש אחר מתחרה ראוי.

בינתיים, בממלכת המשרד הביתי של אמא עוד לוחם גדול ביקש לעצמו תהילה של מנצחים – הנייר,הוא היה הלוחם הכי פיקח בארץ, אבל הוא גם הוא היה גם עצוב כי אף אחד לא הצליח להתחרות בו.

ובממלכת המטבח, בכפר הקטנטן של מגירת הבלגן, חיה לה גיבורה שלישית – המספריים. היא היתה הלהב הכי מחודד בכל הארץ וגם לא לא היו מתחרים ראויים .

לאחר ששלושת הלוחמים הגדולים הצליחו לנצח את כל מי שנקרה בדרכם, הם נפגשו לראשונה פנים מול פנים לקרבות מפוארים ובלתי נשכחים, בסופם מצא כל אחד מהם את היריב הראוי להם והשלושה הפכו לחברים הכי טובים.

זהו סיפור לא שגרתי על שלושה לוחמים גדולים,שיצאו לדרך כדי לחפש אתגרים חדשים והמורשת שלהם ידועה ומוכרת עד היום ברחבי העולם.

הספר: האגדה על אבן נייר ומספרים

מאת: דרו דיוולט

74 שקל

תרגום: תומר קרמן

עריכה: עטרה אופק

איורים: אדם רקס

הוצאת ספר לכל

להשיג באתר האינטרנט: www.bookme.co.il ברשתות ובחנויות הספרים הנבחרות

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן