היי, שמי גלית נתן

לפני יותר מעשור החלטתי שאני עושה רק מה שאני אוהבת, ואני רוצה לחוות ולהתרגש כל יום מחדש, עזבתי עבודה אפרורית בבנק, והקמתי עסק לנומרולוגיה וחשוב לי לעזור לאנשים כל יום מחדש.

כחלק מהסקרנות שלי אני מאוד אוהבת להכיר ולהתנסות בחידושים בתחום הצרכנות, לייף סטייל, ספרים, טיולים בארץ מתכונים ועוד, הבלוג נותן לי הרבה עניין ואני שמחה לשתף מכל הלב.

חיפוש בבלוג
תרגום עם גוגל
הרשמו לעדכונים במייל

במיוחד לבייבי שלך: פותחים את הקיץ עם בגד הים Huggies Little Swimmers

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב twitter
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב print

עונת הקיץ בפתח וחג השבועות מסמן רשמית את פתיחת עונת הרחצה, אחרי שנת קורונה אינטנסיבית במיוחד, הרבה הורים לילדים רכים, ישמחו לצאת איתם לים, בריכה, לחופשה, שיעורי שחיה לקטנטנים ועוד. כמו כולנו, גם עבור הקטנטנים שלנו קיימים בשוק מוצרי חובה לקיץ מושלם ובילוי נוח במיוחד בבריכה או בחוף הים.

מותג האגיס האיכותי  מציג  את הפתרון המושלם עבור ההורים בקיץ, בגד הים החד פעמי שאינו מתנפח במים, אלסטי ונוח לתנועה, קל ופשוט להחלפה, בהחלט מוצר חובה לקטנטנים, שיכולים להנות בהשתכשכות במים, בחודשי הקיץ החמים.

מותג האגיס, המוכר בחיתולים ובמגבונים המצוינים שלו, המבין את צרכי התינוקות ושואף לשפר את איכות חיי ההורים מציע עבור התינוקות שלכם את Huggies Little Swimmers- בגד הים החד פעמי שאינו מתנפח במים, בניגוד לחיתול רגיל, ובכך מאפשר לתינוק חופש תנועה מלא בסביבת הרחצה.

בנוסף, בגד הים של Huggies Little Swimmers הוא אלסטי ונוח לתנועה, בעל מותנית גמישה 360 העוטפת את התינוק להתאמה מיטבית לגופו ודפנות המסייעות בהגנה מפני בריחות בתוך המים, הודות לסקוצ'ים הניתנים לפתיחה בצדדים תוכלו להחליף את בגד הים בקלות ובפשטות במהלך הביקור בבריכה או בחוף הים.

מידה S/M – משקל 7-15 ק״ג
מידה L – משקל 12-18 ק״ג

להשיג ברשתות השיווק והפארם

שיתוף ב print
להדפסת המתכון לחצו כאן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

Translate »
דילוג לתוכן